מטרים ספורים מישיבת ההסדר: הושגה שליטה על השרפה בקריית שמונה

קרדיט תמונות חופשי

לוחמי האש בקריית שמונה הצליחו להשתלט על השרפה שפרצה בעיר, בסמוך לישיבת ההסדר. ראש הישיבה: "קוראים לממשלתנו לפעול בנחרצות ובעוז כדי להשיב את הבטחון לצפון ולהרים את כבוד ישראל"

השרפה שפרצה בקריית שמונה התפשטה עד שכוחות כיבוי האש השיגו עליה שליטה במרחק זעום מישיבת ההסדר בעיר. יש לציין כי תלמידי הישיבה ורבניה מפונים מתחילת המלחמה ונמצאים כעת ביישוב נחלים במרכז הארץ. לאחר שלוחמי האש השיגו שליטה על השרפה, ניידת כיבוי אש הוצבה במוסדות הישיבה במידה והאש תתלקח מחדש.

הרב אריאל ברקאי ראש ישיבת קרית שמונה מסר: "אנו מחזקים את ידי לוחמי האש ואת חברי כיתת הכוננות הפועלים בשבועות האחרונים בכיבוי שריפות בעירנו האהובה . אנו תלמידי ורבני הישיבה יחד עם כל אנשי העיר רחוקים פיזית אבל לבנו אל עירנו כל העת, אנו בתפילה ויחד עמה קריאה לממשלתנו לפעול בנחרצות ובעוז כדי להשיב את הבטחון לצפון ולהרים את כבוד ישראל"

מנהל הישיבה, אליאב סמואל, הוסיף: "לצערנו זו איננה השרפה הראשונה בעיר. זו השרפה הרביעית השבוע. האש התפשטה בצורה משמעותית עקב החום ומזג האוויר השרבי והגיעה עד סמוך לישיבה, שם נעצרה על ידי לוחמי האש הגיבורים. למבני הישיבה לא נגרם נזק ונכון לעכשיו כבאית נשארה בישיבה כדי למנוע את התפשטות האש במקרה ותחודש. איננו מקבלים את המציאות המדאיגה הזו בשוויון נפש וברוגע. אנו מלאי דאגה לעיר, לתושביה ולמבנים הרבים שנהרסו ושנמצאים בסכנה יומיומית. אנו קוראים למקבלי ההחלטות ולחברי הקבינט לשנות את המשוואה להוציא את צפון הארץ וקריית שמונה מרצועת הביטחון של המדינה. חייבים להעביר את הפרימטר הביטחוני צפונה אל דרום לבנון ולדאוג בהקדם לשיקום העיר והחזרת התושבים למציאות תקינה."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.