מהיום: עשרות קווי הלילה ברחבי הארץ, במהלך חול המועד פסח

פוזיציה!
פוזיציה!

עשרות קווי לילה יפעלו מדי לילה בחול המועד ברחבי הארץ וישרתו יותר מ-100 אלף צעירים שייצאו לחגוג במהלך חופשת הפסח ■ קווי האוטובוס הליליים יפעלו במתכונת מוגברת מדי לילה ובמחיר נסיעה רגילה בתחבורה ציבורית ■ צוותי הסברה יתפרסו במוקדי הבילוי ויכוונו את המבלים הצעירים לקווי הלילה הקרובים

 

קווי הלילה ממשיכים להוציא את צעירי ישראל לבלות בלילות ולהחזירם הביתה. משרד התחבורה הורה להפעיל את 90 קווי הלילה במתכונת מורחבת בלילות חול המועד פסח עד השעה 04:00 לפנות בוקר.

 

הקוים יופעלו עד ה- 27.4 ויסיעו מבלים מכ-100 ערים ורשויות מקומיות וייסעו אל עשרות מוקדי הבילוי המרכזיים בארץ, עד לשעות הקטנות של הלילה. קווי הלילה מציעים לקהל המבלים אלטרנטיבה תחבורתית בטוחה וחסכונית, במחיר נסיעה רגילה בתחבורה ציבורית.

 

קווי הלילה הינו שירות תחבורה ציבורית לילי, בעלות נסיעה רגילה. הקווים פועלים במהלך השנה בסופי שבוע ובחופשות התלמידים מדי לילה. מהרשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, אשר יזמה את הפרויקט המצליח, נמסר כי רבים מקווי הלילה הם קווים בינעירוניים ומשרתים גם מטיילים רבים במסלולי הטיול.

 

"קווי הלילה מחכים לכם", אומר שר התחבורה והבטיחות בדרכים, מר ישראל כץ. "אני קורא לכל המבלים בחופשת הפסח לצאת לבלות באחריות וליהנות משירות יעיל, נוח וחסכוני שהוא גם מציל חיים. נמשיך לפתח את מערך קווי הלילה, לשפרו ולהתאימו לצרכי הנוסעים, כדי להבטיח שירות תחבורה ציבורית מיטבי גם בלילה" סיכם השר כץ.   

 

מגיעים עד מתחמי הבילוי

במהלך לילות החג יקבלו צוותי הסברה של מטה קווי הלילה את המבלים במוקדים המרכזיים ברחבי ארץ. כמו כן בימים אלה נערך קמפיין ייעודי ברשתות החברתיות להעלאת מודעות הנוסעים הצעירים לכדאיות ונוחות השימוש בקווי הלילה בכל השנה בדגש על חופשת הפסח.

 

למידע על לוחות הזמנים ומסלולי הנסיעה מומלץ להתעדכן באתר: kav-layla.co.il או בפייסבוק או במוקד המידע הארצי לתחבורה ציבורית "כל קו" 8787*

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.