הממשלה בנוף הגליל

פוזיציה!
פוזיציה!

שבוע לאחר ביקורו של שר השיכון זאב אלקין, שר החקלאות ופיתוח הפריפריה, הנגב והגליל, עודד פורר, קיים ישיבת עבודה בעיריית נוף הגליל

שר החקלאות ופיתוח הפריפריה, הנגב והגליל עודד פורר, מנכ"ל משרדו אילן שוחט והצוות המקצועי הגיעו ביום שלישי השבוע לביקור עבודה רשמי בעיריית נוף הגליל. ראש העיר, רונן פלוט, קיבל את פניו של השר בבניין העירייה ולאחר מכן כינס את הפורום המקצועי לישיבת עבודה עם השר וצוות משרדו. השתתפו: ראש העיר רונן פלוט, מ"מ ראש העיר אלכס גדלקין, מנכ"ל העירייה עדי מלכה וחברי הנהלת העירייה.

ראש העיר סקר בפני השר נתונים מרכזיים בפיתוח העיר ואת האתגרים המרכזיים העומדים בפניה. הוא הבהיר כי על הממשלה להכיר בצרכים המיוחדים של נוף הגליל ולהעניק לה טיפול נקודתי בהחלטת ממשלה. "הממשלה חייבת להוזיל את העלויות הגבוהות של פיתוח הקרקע לבנייה ולהתחשב בתנאים הטופוגרפיים של העיר ", אמר ראש העיר פלוט, וציין כי במפגשיו עם שרים בממשלה קיימת תמימות דעים ותמיכה מקיר לקיר. "אנו מבקשים שהמשרד לפיתוח הנגב והגליל בראשותך יוביל את החלטת הממשלה", אמר. 

השר פורר אמר כי הוא רואה בנוף הגליל חשיבות אסטרטגית מבחינת מדינת ישראל ותומך במתן טיפול נקודתי לעיר. "אנו נתמוך ונבחן את מכלול האפשרויות לסייע", אמר והנחה את מנכ"ל המשרד, אילן שוחט, להניע את התהליך. במהלך הדיון הוצגו נושאים רבים הקשורים לשני המשרדים בראשות השר פורר ואושררו בקשות העירייה למימון פרויקטים בתחום חיזוק הביטחון האישי, וטרינריה, איכות חיים וסביבה. ראש העיר, רונן פלוט, הודה לשר ולצוות על הנכונות והעשייה דה-פאקטו למען העיר. "השר עמד בכל הבטחותיו ללא יוצא מן הכלל וביחד עם המנכ"ל אילן שוחט, מוכיח את נחישותו לסייע לעיר ולקחת חלק אקטיבי במהפכה שמתחוללת בה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.