הותר לפרסום: המשטרה פיענחה את תיק הרצח של סאהר מחאמיד מאום אל פחם

הותר לפרסום: המשטרה פיענחה את תיק הרצח של סאהר מחאמיד מאום אל פחם ועצרה ארבעה חשודים*
ניתן לפרסם כעת עם סיום החקירה והסרת צו אסור הפרסום, כי משטרת ישראל פיענחה את הרצח של סאהר מחאמיד, שנורה למוות באום אל פחם בתאריך 12.1.19 בעת שרכב על קטנוע בשכונת בורגול בעיר ועצרה ארבעה חשודים ברצח .
כאמור, בתום חקירה סמויה וממוקדת שניהלה המשטרה בחודשיים האחרונים, תוך שילוב מערכי חקירות ומודיעין, זיהוי פלילי ואמצעים טכנולוגיים מתקדמים שברשות היחידה המרכזית, עצרה המשטרה את ארבעת החשודים – 3 תושבי אום אל פחם (בינהם קטין) וחשוד נוסף תושב ג'אסר א-זרקא וכנגד הארבעה הוגשה הצהרת תובע, כשבכוונת פרקליטות מחוז חיפה להגיש נגדם מחר כתב אישום ובקשה למעצר עד תום הליכים.
ראשיתה של החקירה בתאריך 12.1.19 עם קבלת דיווח במשטרה סמוך לשעה 23:00, על ירי בשכונת "בורגול" לעבר שני תושבי העיר בעת שנסעו על גבי קטנוע ופונו אל המרכז הרפואי העמק, כאשר האחד הוגדר קל והשני – סאהר מחאמיד הוגדר תחילה אנוש ובהמשך נקבע מותו בביה"ח.
מהחקירה עולה, כי ארבעת החשודים עפ"י החשד הגיעו יחדיו למקום האירוע ברכב כשברשותם כלי נשק (אקדח וקארלו), כאשר שניים ירדו מהרכב והתמקמו במטע זיתים בצד הדרך על מנת להמתין לקורבן ולפתוח לעברו באש ואילו שניים נוספים עזבו את המקום ושבו מיד בתום הירי , על מנת לאסוף את היורים ולהימלט מהמקום, כשהרקע עפ"י החשד הנו סכסוך בין משפחות.
בתוך כך, סריקות שנערכו בזירה סמוך לאירוע הביאו לאיתור התרמילים וראיות נוספות שהיוו קצה חוט לחקירה הסמויה שהתפתחה.
החקירה כללה מאות פעולות מבצעיות וטכנולוגיות, לצד חקירת עדים וחשודים, עד לחשיפת כלל החשודים במעורבות ופענוח הרצח.
לציין, כי בתיק זה הוגשו מטעם בא כוחם של החשודים ארבעה עררים לבית המשפט המחוזי בבקשה לשחררם ממעצר, אולם כולם נדחו בהתאם לטיב הראיות בתיק שגובשו לכדי הצהרת תובע ובהמשך לכדי כתב אישום .
מדובר בפענוח שני מתחילת השנה של תיק רצח באום אל פחם, הודות לפעילות חקירתית מאומצת של המשטרה בואדי ערה, לצד פעולות אכיפה נוספות כנגד פעילות עבריינית ובראשה שימוש ואחזקת אמל"ח וכיו' ובכוונתינו להמשיך ולאכוף ביתר שאת, כנגד אלה המסכנים את בטחון הציבור שומר החוק ונפעל למיצוי מלוא חומרת הדין עם אלה המאיימים לפגוע במרקם החיים התקין של תושבי אום אל פחם והסביבה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.