קיץ של מופעים בנוף הגליל

מופעים

סימפונייט רעננה, חגיגה גיאורגית, מסיבת ריקודים, להקת מנדרין, ערב אהבה לכבוד ט"ו באב ועוד שלושה מופעי ענק של אברהם פריד, שלמה ארצי, ריטה ורמי על במת האמפי פארק החדש בנוף הגליל   

הקיץ הזה נופש בחו"ל לא על הפרק בגלל החשש מהידבקות בקורונה וגם המלונות בארץ לא באמת בהישג יד בגלל המחירים הגבוהים, אבל אפשר ליהנות בסדרת מופעים מושקעים שמציעה עיריית נוף הגליל לתושביה במסגרת תוכנית אירועי הקיץ בארגון מחלקת אירועים עירוניים בהנהלתה של רדה ריינס.  ביום שלישי השבוע התקיים בהיכל ברקוביץ', בארגון תוכנית "עולמות", המופע המשותף של הרב שי פירון עם תזמורת סימפונייט רעננה בניצוחו של דוד זבה והזמר לירון לב. אתמול (חמישי) נהנו מאות מתושבי העיר בחגיגה גיאורגית בהשתתפות הזמרים מריו צור ושי גל בעלות כניסה של 10 שקלים בלבד. ביום ראשון הקרוב (25/7) תתקיים "חגיגה אהבה" לכבוד ט"ו באב בהשתתפות להקת מנדרין ומופע ריקודים בעלות 10 שקלים בלבד.

במהלך חודש אוגוסט יופיעו על במת האמפי-פארק אברהם פריד (2/8) בשיתוף מפעל הפיס, שלמה ארצי (14/8) והמופע המשותף של ריטה ורמי (26/8).  "הביקוש לכרטיסים עצום", מסרה רדה ריינס, מנהלת מחלקת האירועים בעירייה וציינה כי ניתן עדיין לבצע את הרכישה באמצעות אתר האינטרנט של העירייה. ראש העיר, רונן פלוט, ציין כי כל האירועים מתקיימים תחת כיפת השמיים ובהתאם להנחיות הבריאות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.