פסח 2024 בחיפה – אירועים שאין מצב שתפסחו עליהם!

פסח 2024 בחיפה - אירועים שאין מצב שתפסחו עליהם!
פסח 2024 בחיפה - אירועים שאין מצב שתפסחו עליהם!

פסטיבל חיפה הבינלאומי ה– 34 להצגות ילדים יעמוד במרכז אירועי פסח 2024 בחיפה – חוה"מ פסח בין התאריכים 24-26/04/24 בתיאטרון חיפה.

"פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים" יתקיים גם השנה ויכלול הצגות איכותיות ומיוחדות וכן משלחת אמני תיאטרון רחוב נפלאים מרחבי העולם. את הפסטיבל תפתח השנה ההצגה "אבא סיפור" – הצגה מוזיקלית עם שיריו הנפלאים של היוצר והזמר האהוב, מיקי גבריאלוב האגדי המציין השנה 60 שנות יצירה, מחזה מאת הדס קלדרון וארז חן, בימוי אבישי בן גל. הפקה משותפת של תיאטרון חיפה ותיאטרון ארצי.

גם השנה יוקם בפסטיבל מתחם תיאטרון הרחוב באוויר הפתוח, בניהולם האמנותי של ינון צפריר וגיבסון בר-אל, קבוצת אורתו-דה, ויעניק כתמיד, חוויה מלהיבה ובלתי נשכחת לקהל המבקרים. האמנים הבינלאומיים של מתחם תיאטרון הרחוב באוויר הפתוח יגיעו מ-8 מדינות: ספרד, איטליה אוסטריה, ארגנטינה, גרמניה, אוסטרליה, אורוגואי וישראל.

לכל אירועי הפסטיבל הבינלאומי להצגות ילדים באתר: www.haifakids.co.il

אירועים נוספים בחיפה
"עיר-בוביה" ביום שבת, 20.4, יקיים אגף התרבות של עיריית חיפה, לקראת חג הפסח, אירוע אמנות רב תחומי באמפיתיאטרון הצמוד ל"פירמידה" – המשכן לאמנות עכשווית. האירוע ישלב בין מגוון אומנויות, כגון: מוזיקה, פרפורמנס וסדנאות יצירה לכל המשפחה. הסדנאות יתקיימו בהובלת בני הנוער של תנועת "תרבות חיפה", אשר יצרו קולאז' של דימויים הלקוחים משוק הפשפשים וסטודיו יום וערב יפעילו סדנת חותמות על טקסטיל. האירוע ייערך בין השעות 9:00 – 19:00. הכניסה חופשית וללא נשק.

פסח במוזיאוני חיפה
מוזיאוני חיפה מזמינים את הילדים להיפגש עם מוצגים ויצירות אמנות ולקבל הכשרה איכותית מצוות החינוך של מוזיאוני חיפה. בין הפעילויות שיתקיימו: סדנת יצירה אביבית במוזיאון חיפה לאמנות, סיור "בעקבות הטמפלרים במושבה הגרמנית", סדנת פירמידה במדבר במוזיאון הימי הלאומי, סדנת מציירים אביב במוזיאון הרמן שטרוק ועוד.

מחפשים את האפיקומן בשוק הפשפשים
במהלך ימי חול המועד יפעל שוק הפשפשים בין השעות 0800-1500.
שוק פשפשים בחיפה מאופיין במגוון רחב של חנויות, סוחרים, בתי אוכל ובתי מלאכה שמוכרים הכל מהכל: וינטג' רטרו, עתיקות ויד שניה, פרטי אספנות לצד חפצים יום-יומיים, פריטים ארכיטקטוניים, בגדי וינטג' ועוד. מי יודע, אולי גם את האפיקומן תמצאו שם..

לפרטים נוספים על אירועי פסח בחיפה, היכנסו לאתר עיריית חיפה:
https://www.haifa.muni.il/event_cat/%d7%90%d7%99%d7%a8%d7%95%d7%a2%d7%99-%d7%a4%d7%a1%d7%97/

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.