מספר שיא של יצירות הוגש ע"י יוצרים חיפאיים לתחרות "מילה במקום": כתיבת סיפור קצר או שירה: "חתך בקו התפר" של דפנה לוין זכה במקום הראשון ברמה העירונית ויעלה לשלב הגמר בתחרות הארצית

תחרות "מילה במקום": כתיבת סיפור קצר או שירה

הסיפור נבחר ע"י חבר שופטים בו היו חברים: יו"ר העמותה לתולדות חיפה, פרופ' עליזה שנהר, יו"ר
אגודת הסופרים העבריים בחיפה והצפון, גב' צביה פורר והסופר, משורר ומרצה לשפה הערבית ,מר פתחי פוראני.

דפנה לוין, תושבת חיפה אדריכלית ובעלת תואר ראשון ושני בספרות עברית ,הגיעה כאמור למקום הראשון עם סיפורה "חתך בקו התפר". סיפורה של לוין עוסק באירוע דרמטי המערער לרגע את החיים בשכונה מעורבת בעיר התחתית בחיפה.

עם זכייתה במקום הראשון ברמה המקומית, תעלה דפנה לשלב הגמר הארצי של התחרות שיתקיים בשבוע הבא בזיכרון יעקב. כמו כן זכתה דפנה ב – 150 קופונים לקריאת ספרים דיגיטליים מתנת הספריות העירוניות של עיריית חיפה.

למקום השני בתחרות הגיע הסיפור "גחליליות" של נטע עמיתי שזכתה ב – 100 קופונים לסיפורים דיגיטאליים. הסיפור "גחליליות" מוקדש לאהבתה העזה ולגעגועיה של המספרת לסבה וסבתה ולסיפור חייהם הנשזר בעיר חיפה.

למקום השלישי הגיע הסיפור "מישה מכנר" של אייל אמיר שזכה ב – 50 קופונים לסיפורים דיגיטאליים. "מישקה מכנר" הוא סיפורו של נגן רחוב שאת כשרונו הנדיר וחייו המבוזבזים מגלה חברו לאחר שנים של נתק.

היצירות הזוכות נבחרו מבין 170 יצירות שהוגשו לתחרות ע"י יוצרים חיפאיים. מדובר במספר היצירות הרב ביותר שהוגשו לתחרות ביחס לערים אחרות ברמה הארצית ,תחרות אותה יזמה חברת "הליקון" ואשר במסגרתה התבקשו המשתתפים לכתוב סיפור קצר או שיר המוקדש להווי החיים בעיר ממנה הם מגיעים.

הפרסים לזוכים ברמה המקומית הוענקו אמש [ב'] בפרמידה – המרכז לאמנות עכשווית, ע"י מנהלת הספריות העירוניות רונית ברזילי ונציגת חבר השופטים צביה פורר.

בסיום הערב שלווה ע"י אנסמבל דרור בשירי לאה גולדברג, הוענקו תעודות הוקרה לכל 170 משתתפי התחרות ברמה המקומית.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.