בואו להכיר את הצד האפל של הירח ולקחת חלק פעיל בהצלת כדור הארץ – אוניברסיטת חיפה מזמינה להרצאות במסגרת "שבוע המצוינות"

            רוצים להכיר את הצד האפל של הירח? לשמוע על נשים פורצות דרך בחקר החלל? או אולי לקחת תפקיד פעיל בשמירה על כדור הארץ? אוניברסיטת חיפה מזמינה את כל הציבור שוחר המדע להרצאות "שבוע המצוינות" שיתקיימו בימים ראשון ושני, ה-8-9.5.2022.

            "שבוע המצוינות" יתקיים במהלך השבוע שבין ה-8-12.5 בכל רחבי הארץ ובמסגרתו מציעה אוניברסיטת חיפה הרצאות מרתקות בשני ערבים, שכל אחד מהם יסתיים בתצפית אסטרונומית מרהיבה על הירח, מרחבת מגדל אשכול הממוקם על ראש הכרמל. ביום ראשון, ה-8.5 בשעה 18:00, תתקיים ההרצאה, "מצוינות מחקרית וחלל – נשים פורצות דרך בחקר החלל", שתעסוק בנשים שהובילו לתגליות והישגים בחקר החלל, ושללא הגילויים שלהן, היקום ומה שאנו יודעים עליו היה נראה אחרת לגמרי. ביום שני, ה-9.5 יתקיימו שתי הרצאות. הראשונה, החל מהשעה 16:00, תהייה של פרופ' אורי שיינס, מקים ארגון שמירת הטבע הבינלאומי TiME (this-is-my-earth). במסגרת ההרצאה יסביר פרופ' שיינס איך כל אחד יכול לקחת חלק פעיל בפעילות של הארגון ואיך כל אחד ואחת מאיתנו יכולים לסייע בהצלת כדור הארץ. לאחר מכן תתקיים ההרצאה, "סודות הירח", שתספר איך נוצר הירח, האם ובאיזו צורה יש מים על הירח והאם "הצד האפל" של הירח באמת אפל.

            "שבוע המצוינות" הארצי הוא יוזמה של קרן טראמפ והפעילות באוניברסיטת חיפה מובלת על ידי היחידה לנוער שוחר סביבה, תרבות ומדע של האוניברסיטה, המחברת בין מוקדי המצוינות המחקריים של האוניברסיטה לבין חינוך למצוינות אקדמית, יזמית וברת קיימא של בני נוער, לטובת החברה והסביבה בה אנו חיים.

ההרצאות והתצפיות על הירח מיועדות לילדים (מגיל 10), נוער ומבוגרים.

לפרטים נוספים: אילן יבלברג – 0528-666404

איתי שיינר – 0504-242780

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.