״כמועדון כדורגל יחיד שהשיק תוכנית לחדשנות טכנלוגיית ספורט, אנו עומדים בפני אתגרים שטכנולוגיה יכולה לעזור לפתור את חלקם"

היום נערך באצטדיון 'סמי עופר' ה-demo day שהוא היום המסכם של המחזור הראשון של האקסלרטור. שש חברות הגיעו לסיום המחזור. לאור ההצלחה, בקרוב מאוד יצא המחזור השני לדרך. מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, אמר במהלך הכנס: "כמועדון כדורגל יחיד שהשיק תוכנית לחדשנות טכנלוגיית ספורט, אנו עומדים בפני אתגרים שטכנולוגיה יכולה לעזור לפתור את חלקם".

 

האקסלרטור, שנוצר בשיתוף פעולה עם ארגון הייפ הגיע היום (שני) לסיום המחזור הראשון ובו שש חברות סטארטפ.ה– demo day נערך היום (שני) באצטדיון 'סמי עופר' בהשתתפות של כ-80 אורחים כשבין היתר הגיעו מתעשיית ההון סיכון הישראלית, אנשים מתעשיית הספורט ואנשי מדיה. בתחילת הכנס התייחס מנכ"ל המועדון, אסף בן דב, לסיכום המחזור ואמר: "כמועדון כדורגל מוביל אנו עומדים בפני אתגרים שטכנולוגיה יכולה לעזור לפתור את חלקם. המועדון שלנו הוא המועדון היחיד כרגע שהשיק תוכנית לחדשנות טכנולוגית בספורט מתוך מספר מטרות. אחת מהן היא לאתר חברות המפתחות טכנולוגיות שיוכלו לעזור בכל הצד הטכני של הקבוצה. דבר נוסף הוא לאתר חברות המפתחות טכנולוגיות של קשרי אוהדים וכגוף ספורט גדול ומוביל לתרום לקהילת הספורט- טק בישראל להמשיך להתפתח".
 
לאחר מכן אורחי הכנס נהנו מהרצאה מרתקת של גל הבר, מייסד  500Plus כשבין היתר החברה שברשותו היא נותנת החסות של קבוצת הפאר הספרדית, אתלטיקו מדריד. נושא ההרצאה המרכזי היה: "איך מקימים חברה של 2 מיליארד דולר ללא השקעה". לאחר מכן, כל חברה הציגה את המיזם שלה.

כזכור, מועדון כדורגל מכבי חיפה השיק בחודש יולי את תוכניתהחדשנות בספורט. זאת הפעם הראשונה שקבוצת כדורגל בישראל מקימה אקסלרטור לקידום החדשנות בעולם הספורט. המטרה להקמת האקסלרטור הראשון לטכנולוגיות ספורט בישראל הינה לחשוף את המחלקות השונות של המועדון לחדשנות, לשפר את חווית האוהדים בהתממשקות לקבוצה ולתרום בקידום תחום זה בישראל הצומח בצורה אקספוננציאליתחשוב לציין כי שתי חברות באקסלטורנמצאות כבר בתהליך בחינת השקעה, חברה נוספת כבר עם הצעת השקעה בחברה, ושתי חברות כבר עורכות פיילוט עם מועדון הכדורגל מכבי חיפה. חברה נוספת הוזמנה לבצע פרויקט פיילוט עם מועדון הכדורגל האוקריאנישחטאר דונייצק.
לאור ההצלחה של המחזור הראשון, בסיום הכנס מועדון כדורגל מכבי חיפה והייפ הכריזו על פתיחת המחזור השני של האקסלרטור. המחזור צפוי להתחיל בתחילת יולי.


 צילומים: ראובן כהן, האתר הרשמי



Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.