יצאה לדרך : ליגת השכונות של נוף הגליל

יצאה לדרך : ליגת השכונות של נוף הגליל לאחר שנה של הפסקה בשל הגבלות הקורונה, ליגת השכונות בנוף הגליל

לאחר שנה של הפסקה בשל הגבלות הקורונה, ליגת השכונות בנוף הגליל  חוזרת בגדול, עם מספר שיא של קבוצות ומשתתפים 

ליגת השכונות היא מיזם ספורטיבי, חינוכי וחברתי שהחל לפני שלוש שנים במטרה לספק לתלמידים פעילות ספורטיבית מהנה ומאתגרת בחופשת הקיץ הארוכה. הפעילות מאורגנת על ידי העירייה והרשות לביטחון קהילתי, בליווי  מדריכי ספורט מקצועיים ואנשי חינוך. בשנה שעברה היא בוטלה בשל מגבלות הקורונה, אולם השנה חזרה עם שיא של משתתפים, 19 קבוצות ו-155 תלמידים ותלמידות בכיתות ה' -י"ב.

אירוע הפתיחה התקיים ביום ראשון השבוע בברכת ראש העיר, רונן פלוט ובמעמד סגן ראש העיר סמיון ברון, המכהן בתפקיד חזיק תיק הספורט. השחקנים התקבלו בכיבוד מתוק שהכין עבורם  צוות מרכז קהילתי "גורדון". השתתפו: כמו כן השתתפו חבר מועצת העיר דוד שינאן, המנהל את תחום הנוער ברשות לביטחון קהילתי, מנהלת מחלקת הספורט בעירייה ורד מלר-דוידסון, נציגי סיירת הסטודנטים, צוות מועדון נוער "נחשון", צוות מועדון נוער  "יקינטון", חיילי פרק המשימה והורי התלמידים.

משחקי הליגה יתקיימו פעמיים בשבוע למשך חודש ימים בהשתתפות 19 קבוצות ו-155 תלמידים ותלמידות, משחק הגמר מתוכנן ל-24 באוגוסט ובסיומו יוענקו גביעים ומדליות לקבוצות המנצחות ולכל שחקן בקבוצה פרס אישי. סגן ראש העיר, סמיון ברון, ברך על ההיענות הגבוהה של התלמידים וההורים. חבר המועצה, דוד שינאן, אמר כי המטרה העיקרית של הטורניר היא ליצור פעילות ספורטיבית לכל ילד וילדה שאוהבים לשחק כדורגל, ולא משנה מה היכולות שלהם. לדבריו "כל פעילות לנוער בחופש הגדול, ובמיוחד פעילות ספורט, מצמצמת התנהגויות אלימות, שימוש בסמים ובאלכוהול, ומונעת שוטטות ומקרי ונדליזם"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.