חמישה אוהדים נעצרו בסמי עופר

המשטרה עצרה הערב במגרש סמי עופר 5 אוהדים בחשד שניסו לפרוץ למגרש תוך תקיפת שוטרים.

משטרת ישראל פועלת כל העת למניעת אלימות בספורט במגרשים, תוך הנחיית מערך סדרנים ומאבטחים לשמירה על הסדר הציבורי,  לצד הפעלת שוטרים גלויים וסמויים במטרה לאתר ולמנוע אירועי אלימות, מילולית ופיזית, כפי שנצפו חמישה אוהדים הערב ביציע, ובכך לאפשר קיומם של משחקים באופן תקין ובטוח.

בתוך כך, שוטרי התחנה וכוחות יס"מ פעלו הערב בנחישות ובאפס סבלנות כנגד חמישה אוהדים שעפ"י החשד ניסו לשבש את קיומו התקין של המשחק,  לרבות התפרעות במקום ציבורי.

להדגיש, כי בהתאם לאכיפה חסרת פשרות בתחום, ככל שעולה חשד לקיומה של עבירה, משטרת ישראל פועלת מיד לעכוב החשודים לחקירה, ובמקרים חמורים עוצרת, כולאת ומבקשת את הארכת מעצרם בהתאם, לצד דרישה להרחקה ויישום הליכי תביעה לחומרה.

כאמור, הערב חמישה אוהדים של אחת הקבוצות בתגובה לתוצאות ביניים של המשחק, ניסו לפגוע בסדר הציבורי ואף לפרוץ אל כר הדשא, תוך תקיפת השוטרים ולפיכך נעצרו לחקירה בתחנה.

החמישה, תושבי נתניה בשנות ה 20-30 לחייהם נעצרו לחקירה וככל שיידרש חקירתית יובאו מחר בבוקר אל בימ"ש השלום חיפה,  בבקשה להאריך את מעצרם ולבקש את הרחקתם מהמגרש לפרק זמן משמעותי,  למען בטחון הציבור ושמירה על המשחק, כאירוע תרבות ולא שדה קרב.

צילום דוברות המשטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.