נשר תחגוג עצמאות ברוח הישראלית לכל המשפחה

על הבמה המרכזית ברחבת היכל התרבות נשר יופיעו: כוכבי הילדים – לילוש וצ'יקולוקו, הזמרת אדווה עומר והזמר עומרי סבח, מופע מרכזי של קובי פרץ והלהקות המקומיות – "החברים של רני" ו"כתום תפוז" לראשונה בעיר: מתחם לונה פארק מיוחד לילדים ומופעי זיקוקים ראש העיר נשר, רועי לוי: "אנו מצפים לאלפי חוגגים".
נשר תחגוג עצמאות ברוח הישראלית לכל המשפחה
קרדיט צילום: עיריית נשר

העיר נשר חוגגת השנה עצמאות עם הזמר קובי פרץ. אירועי יום העצמאות בנשר ייפתחו ביום רביעי, 8/5/19, ג' באייר תשע"ט, בטקס הדלקת משואות שיחל בשעה 20:00 ברחבת היכל התרבות בעיר.

מעיריית נשר ומרשת המתנ"סים בנשר שמפיקה את האירועים נמסר כי בנוסף, יופיעו על הבמה המרכזית גם: הזמרת אדווה עומר, הזמר עומרי סבח, הלהקות המקומיות של נשר: "כתום תפוז", ו"החברים של רני", וכן כוכבי הילדים: לילוש וצ'יקולוקו

עוד בתכנית: שני מפגנים מרהיבים של זיקוקי דינור.

לראשונה, השנה, יכלול מתחם החגיגות גם מתחם לונה פארק ייחודי לילדים עם שלל מתקנים כגון: באנג'י, קרוסלה, רכבת ומתנפחים.

"אחרי אירוע העדלאידע המרשים בפורים, ואחרי אירוע ענק במסגרתו הצדענו לכוחות הביטחון וההצלה בעיר אנו מצפים גם הפעם לאלפי חוגגים ביום העצמאות", אמר השבוע ראש עיריית נשר, רועי לוי.

לוי הודה לעובדי עיריית נשר ולעובדי רשת המתנ"סים שטורחים בימים אלה על הפקת אירועי העצמאות בעיר ואמר: "אני מזמין את כל תושבי נשר והסביבה, גדולים וקטנים להגיע ולחגוג עמנו 71 שנה לעצמאות מדינת ישראל בסגנון הרוח הישראלית".

יש לציין כי בשל האירועים, ביום רביעי, 8/5/19, ג' באייר תשע"ט, ערב יום העצמאות, דרך השלום מהכיכר של רח' ברק עד הרמזור ברח' פרץ/דרך השלום ייסגר לתנועת כלי רכב. שעות סגירה: החל מהשעה 12:00 ועד לגמר החגיגות בסביבות השעה 03:00 (שלוש לפנות בוקר 9/5/19). חניון העירייה יהיה סגור לילה קודם לכן (7/5/19) וכן תיאסר החנייה לאורך דרך השלום בסמוך ל"רמי לוי" ו"בית בלב".

האירוע נגיש לאנשים עם צרכים מיוחדים – לשם כך, יוקצו 5 חניות נכים נוספות ברחוב בר-מוחא, בחניון האחורי של העירייה (חניות בעלי התפקידים האחוריות יוסבו לחניות נכים, באופן חד פעמי). הכניסה לחניון תתאפשר דרך רחוב בר-מוחא, לבעלי תו נכה בלבד, על בסיס מקום פנוי.

מהשיטור והפיקוח העירוני נמסר כי תיאסר הכנסת כלי נשק, חפצים חדים, תרסיסים למיניהם, נפצים, בקבוקי זכוכית, אלכוהול, אופניים על סוגיהם, קורקינטים, ובעלי חיים (למעט כלבי נחייה) למתחם החגיגות.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.