לקראת פתיחת האקסלרטור בעכו התקיים מפגש יזמים ראשון- 'Meet-up'

האקסלרטור מוקם ביוזמת הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, מעוף-טק ועיריית עכו
ניר רובינפלד מנהל סניף מעוף נהריה, יוסי אזולאי חברת סינוויט, זהר כהן סמנכ"ל המוצר בחברת SimilarWeb כרמית כהן מנהלת מרכז ההון האנושי בעיריית עכו, אלי חביב מנהל מרכז הצעירים בעכו, אלישע קוחר חברת Cinnovate, תמר ערבה מנהלת האקסלרטור מטעם מעוף-טק
צילום מעוף טק סינובייט

משרד הכלכלה והתעשייה, הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים באמצעות מעוף טק ועיריית עכו, קיימו את אירוע המיט-אפ הראשון לקראת פתיחת המאיץ הטכנולוגי. האירוע שהתקיים בהאב בעכו, נחל הצלחה רבה עם השתתפותם של עשרות יזמים מעכו והגליל המערבי שנחשפו לאקסלרטור (מאיץ טכנולוגי) החדש שיוקם בעיר, וינוהל על ידי חברת Cinnovate.

במפגש השתתפו: כרמית כהן מנהלת מרכז ההון האנושי בעיריית עכו וחברה בוועדת ההיגוי של האקסלרטור, ניר רובינפלד מנהל סניף מעוף נהריה, אלי חביב מנהל מרכז הצעירים בעכו, ויוסי אזולאי מחברת סינובייט.

המפגש נערך במסגרת הפעולות לגיוס מועמדים למאיץ הטכנולוגי ובמטרה לקדם הקמת אקוסיסטם יזמי בעכו.

את הערב הנחו תמר ערבה מנהלת האקסלרטור ואלישע קוחר המנהל המקצועי מטעם חברת Cinnovate, אשר הציגו בפני היזמים, כיצד ניתן להשתלב בתכנית המאיץ הטכנולוגי אשר נמצא בשלב ההרשמה בימים אלו, והסבירו כי, מטרת האקסלרטור היא סיוע למיזמים טכנולוגים בתחילת דרכם והפיכתם לסטרטאפים טכנולוגים עם לקוחות ומשקיעים.

בהמשך, התארח במפגש זהר כהן, סמנכ"ל המוצר בחברת SimilarWeb המפתחת כלים לניטור ומחקר על אתרי אינטרנט ואפליקציות, החברה גייסה מאז הקמתה כ- 112 מיליון שקלים ונבחרה על ידי Duns 100 כאחת מעשר חברות ההייטק הישראליות שהכי כדאי לעבוד בהן.

כהן סיפר למשתתפים על מחזור החיים של מוצרים, קהלי היעד והשלבים השונים לפיתוח המוצר ומדידת ההצלחה לקראת התקדמות לשלב הבא, כמו כן בתהליך הכרוך בהקמת המיזם, האתגרים וההזדמנויות, והעניק טיפים ליצירת המוצר הראשוני. הרצאתו היוותה מקור השראה עבור היזמים המקומיים ועוררה דיון פורה.

האקסלרטור החדש שיפתח בעכו,הינו תכנית האצה ייחודית בת חצי שנה למיזמים בשלב הפיתוח. המיזמים שייבחרו, יקבלו מעטפת שירותים והטבות חסרת תקדים בין חברי ה-Hub והקהילה. במסגרת התכנית, נבנית עבור כל מיזם תכנית עבודה שבועית עם מנטורים מובילים בתחום המלווים את התהליך, החל מסיוע ליזמים בהבשלת הרעיון לכדי מיזם, וכלה בסיוע ביצירת Networking ובגיוס מימון והשקעות. התכנית כוללת סדנאות בנושאים מגוונים כמו go-to-market, הגדרת הצורך, ולידיזציה, פיצ'ינג, פרזנטציות, מחקרי שוק, הסכמי מייסדים והסכמי השקעה. כל זאת, על מנת, להביא את הרעיון של היזמים לחברת הזנק (STARTUP), להנגיש אותם למשקיעים, קרנות השקעה, מענקי מדינה ולחבר אותם לתעשייה, כאשר המטרה העיקרית של התהליך הינה להגיע לשוק כמה שיותר מהר.

אקסלרטור עכו, הינו חלק מתכנית הקמת מאיצים טכנולוגים של הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה והתעשייה, שהתקבלה לאור הצלחת מודל המאיץ הטכנולוגי שכבר פועל מזה 4 שנים בנצרת. המאיצים מוקמים בהשקעה כוללת של כ- 13 מיליון שקלים- בנצרת עילית, טבריה, קריית שמונה, חצור הגלילית, נהריה, כרמיאל, עכו ועפולה. האקסלרטורים החדשים יביאו את תעשיית ההייטק, קטר הצמיחה של כלכלת ישראל, אל הפריפריה, יעודדו חדשנות ויזמות טכנולוגית ובמקביל יספקו הכלים ופתרונות להתמודדות עם חסמים כדי לשלב את היזמים והיזמיות בעולם ההייטק.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.