העצים התחפשו בנוף הגליל

45 עצים, שאיבדו את ענפיהם בשריפה הגדולה שפרצה בחודש אוקטובר האחרון בנוף הגליל, התחפשו בבגדים שמחים ויצאו למצעד "עצימחופשים" לכבוד חג פורים בעיריית נוף הגליל החליטו לשמח את התושבים שיחגגו השנה פורים נטול מסיבות ותהלוכות ססגוניות באמצעות הלבשת העצים שנפגעו קשה בשריפה, בבגדים שמחים וצבעוניים. 45 העצים שמקשטים את ציר מעלה יצחק בצדו הנושק ליער צ'רצ'יל איבדו את ענפיהם כתוצאה מן האש אבל נמצאים בתהליך שיקום מלווה באגרונום העירייה. " הדרך היחידה לשקם את העצים הייתה לכרות את הענפים הפגועים ולאפשר תנאים לצמיחה מחודשת" סיפר מחזיק תיק חזות העיר, סגן ראש העיר שמעון ברון. לכבוד חג פורים יצאו אתמול עובדי מחלקת הגינון ומנהלי הרובעים בעירייה למשימת פורים לא שגרתית : להלביש את העצים הכרותים בבדים שמחים וצבעוניים, כל עץ בצבע אחר :"העצים התחפשו ראשונים בנוף הגליל" סיפרה ראש מינהל עירוני לאה ספיר "עובדי העירייה הלבישו אותם בהתרגשות גדולה ונתנו להם חיבוק גדול על עמידתם האיתנה בשריפה ותהליך השיקום הקשה שהם עוברים". התושבים הגיבו בהתלהבות למראה העצים המחופשים. התושב אשר מנשקו אמר :" זה נראה כמו מעבר טבעי וססגוני מט"ו בשבט לחג פורים. כל מי שחולף על פני העצים המחופשים מעלה חיוך על שפתיו". ראש העיר רונן פלוט שיזם את מצעד תחפושות העצים תחת השם "עצימחופשים" התרגש מן התגובות הנלהבות של התושבים "זוהי עוד הוכחה לחיבור היוצא מן הכלל של הנוף האנושי והנוף הפיזי בזהות המיוחדת של נוף הגליל"

45 עצים, שאיבדו את ענפיהם בשריפה הגדולה שפרצה בחודש אוקטובר האחרון בנוף הגליל, התחפשו בבגדים שמחים ויצאו למצעד "עצימחופשים" לכבוד חג פורים

בעיריית נוף הגליל החליטו לשמח את התושבים שיחגגו השנה פורים נטול מסיבות ותהלוכות ססגוניות באמצעות הלבשת העצים שנפגעו קשה בשריפה, בבגדים שמחים וצבעוניים. 45 העצים שמקשטים את ציר מעלה יצחק בצדו הנושק ליער צ'רצ'יל איבדו את ענפיהם כתוצאה מן האש אבל נמצאים בתהליך שיקום מלווה באגרונום העירייה. " הדרך היחידה לשקם את העצים הייתה לכרות את הענפים הפגועים ולאפשר תנאים לצמיחה מחודשת"  סיפר  מחזיק תיק חזות העיר, סגן ראש העיר שמעון ברון.

לכבוד חג פורים יצאו אתמול עובדי מחלקת הגינון ומנהלי הרובעים בעירייה למשימת פורים לא שגרתית :  להלביש את העצים הכרותים בבדים שמחים וצבעוניים, כל עץ בצבע אחר :"העצים התחפשו ראשונים בנוף הגליל"  סיפרה ראש מינהל עירוני לאה ספיר "עובדי העירייה הלבישו  אותם בהתרגשות גדולה ונתנו להם חיבוק גדול על עמידתם האיתנה בשריפה ותהליך השיקום הקשה שהם עוברים".  התושבים הגיבו בהתלהבות למראה העצים המחופשים. התושב אשר מנשקו אמר :" זה נראה כמו מעבר טבעי וססגוני מט"ו בשבט לחג פורים. כל מי שחולף על פני העצים המחופשים מעלה חיוך על שפתיו".

ראש  העיר רונן פלוט שיזם את  מצעד תחפושות העצים תחת השם "עצימחופשים" התרגש  מן התגובות הנלהבות של התושבים "זוהי עוד הוכחה לחיבור היוצא מן הכלל של הנוף האנושי והנוף הפיזי בזהות המיוחדת של נוף הגליל"

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.