אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל–2021, יעמוד על 311 מיליון שקלים

אושר תקציב עיריית נוף הגליל ל–2021, יעמוד על 311 מיליון שקלים

התקציב אושר פה אחד ומציג גידול על סך 8.6 מיליון שקלים. חמישה תחומים הוגדרו בראש סדר העדיפויות: חינוך, רווחה, ביטחון אישי, ניקיון ושירות לתושב

ב-2021 עיריית נוף הגליל תגדיל את תקציבה ב-7.4 מיליון שקלים, וזאת על רקע המשך תנופת התחדשות העיר, חרף משבר הקורונה. תוספת התקציב תתמקד בחמישה תחומים אשר סומנו על ידי העירייה כיעדים מרכזיים לשנה הקרובה: תחום החינוך והרווחה הוגדר כמוביל איכות עירונית ויזכה גם השנה לתוספת תקציב על סך 2 מיליון שקלים. "כשאנחנו מדברים על השקעה בחינוך זאת לא סיסמה, זה מספרים שמופיעים בסעיפי התקציב ומהווים חלק נכבד ממנו", הסביר ראש העיר רונן פלוט. ארבעת התחומים הנוספים שיזכו לתוספת תקציב הם: ניקיון ותברואה (2.3 מיליון שקלים), שדרוג השירות לתושב (1.7 מיליון שקלים), תחום הרווחה והשירותים החברתיים (כמיליון שקלים) וחיזוק הביטחון האישי  (מיליון שקלים).

התקציב הובא ביום חמישי שעבר למליאת מועצת העיר ואושר על ידה פה אחד. ראש העיר פלוט ציין את שיתוף הפעולה היוצא מן הכלל של חברי מועצת העיר מכל סיעות הבית והתגייסותם המלאה בעשייה העירונית בפעילותם בוועדות העירייה ובגופים העירוניים הפועלים מטעמה.  גזבר העירייה, עדי מלכה, ציין כי שנת התקציב החולפת 2020 התאפיינה בחוסר וודאות עקב משבר הקורונה. "אנו לא יודעים מה יהיו ההשלכות של המשבר על תקציב 2021. יתכן ובחלק מהסעיפים נצטרך לבצע התאמות ועדכונים במהלך השנה, בתקוה שתהיה טובה יותר ויציבה יותר מקודמתה". כאמור, תקציב 2021 אושר פה אחד על ידי חברי מועצת העיר.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.