כתב אישום נגד תושב בקה: רצח אשתו בחודש שעבר

פוזיציה!
פוזיציה!

 

פרקליטות מחוז חיפה – פלילי הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד     וליד חאלד ותד בן 44 מבאקה אל –גרבייה  בגין רצח  אשתו  סוזן ותד ז"ל בנוכחות בנם התינוק, וכן שיבוש הליכי משפט לאחר העלמת גופת המנוחה . 

 

מעובדות כתב האישום שהוגש באמצעות עוה"ד ענאן ע'אנם  עולה כי  על רקע היחסים  המעורערים  ותחושות הכעס, ההשפלה והקנאה למנוחה החליט הנאשם לרצוח את אשתו .

ביום 26.3.19 בשעה 16:30, הגיע הנאשם יחד עם בנו התינוק, למסעדת מטבהחנא בעיר, שם עבדה המנוחה, והסיע אותה לביתם.

בהגיעם לבית החלה המנוחה להתארגן לקראת נסיעה למסיבה אז ניגש הנאשם  אל המנוחה, נעמד מאחורי גבה,  הניח את כף ידו על פיה, חנק אותה, ליפף חבל סביב צווארה והידק אותו בחוזקה, עד צאת נשמתה. זאת בעת שהתינוק שוהה באותו חדר במרחק מטרים ספורים ממנו ומהמנוחה.

עוד עולה כי לאחר הרצח  עטף הנאשם  את גופתה של אשתו  בשמיכה, העביר את הגופה לתא המטען של הרכב, הניח ברכב טורייה, והסיע את גופת המנוחה, כאשר התינוק נוסע עמו ברכב, לחורשה סמוכה לכפר מייסר.

בהגיע הנאשם לחורשה, הוא הוציא את גופת המנוחה מתא המטען, הטמין אותה בתוך עשבייה סבוכה מתחת לאחד העצים, כיסה אותה בשמיכה והניח על הגופה  צמחייה וחפצים שונים. 

בהגיע הנאשם חזרה לבית הוא העלים את משקפי הראייה של המנוחה ואת  מכשיר הפלאפון שלו וזרק אותם לפח האשפה.

יום למחרת, בתאריך 27.03.19 בשעות הבוקר נסע הנאשם שוב עם רכבו לחורשה, למקום בו הטמין את גופת המנוחה.  באותו יום דיווח הנאשם בכזב למשטרה על היעדרותה של המנוחה.

 

בלי וירוסים. www.avast.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.