[מקומי]המצודה – מתחם בילוי חדש למוסיקה והופעות חיות יושק בעכו

 

 

 

 

 

ראש העיר עכו, שמעון לנקרי: "זה זמן רב שאנו שוקדים על קונספט אירועים ובילוי ייחודי עבור תושבי העיר עכו והמבקרים הרבים שפוקדים אותה. עכשיו אני שמח לבשר שיש לכם מקום חדש לבלות בו"

 

 

 

תחת הכותרת "יש לכם מקום לבלות בו" יושק בעכו ב-18 באפריל מתחם בילוי חדש למוסיקה והופעות חיות בשם "המצודה". מתחם הבילוי יוקם בגני הפסטיבל בעכו העתיקה. המיזם החדש הוא פרי יוזמה של ראש העיר עכו שמעון לנקרי ואותו יובילו בהתאם להנחייתו מנכ"ל העירייה, אוהד שגב ומנהלת אגף קשרי קהילה, ליזו אוחיון. המיזם ייערך בשיתוף החברה לפיתוח עכו העתיקה.

 

את המופע הראשון יפתח הזמר ישי ריבו במופע סוחף בשעה 21:00 בערב. בין האמנים שיופיעו בהמשך נמנים: אמיר דדון, הראל סקעת, חנן בן ארי,  בניה ברבי, נתן גושן, יובל דיין, אביב גפן ומיטלמן, מוש בן ארי, מרינה מקסימיליאן, ארקדי דוכין, עילאי בוטנר, מיכה שטרית, טונה, נצ'י נצ'  ועוד.

 

הקונספט של מתחם הבילוי החדש הוא קיום הופעות חיות של מיטב האמנים סביב שולחנות כאשר בסיום ההופעה תיערך מסיבת ריקודים עם DJ  אל תוך הלילה. את שירות ההסעדה בתשלום תספק מסעדת רות'ס הכשרה הנמצאת במתחם הבילוי. מספר המקומות להופעות שייערכו בחצר גני הפסטיבל, תחת כיפת השמיים הוא עד 500 איש, ולכן הכניסה היא על בסיס כל הקודם זוכה. מחיר כרטיס להופעה הוא בין הזולים בארץ והוא יעמוד על 69 ₪ בלבד, זאת לאור סבסוד המופעים על ידי העירייה.

 

 

צילום: יח"צ

בלי וירוסים. www.avast.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.