כרמל מכל הלב

"ר לוינר עם פרופ' בורנשטיין בתוכנית ברדיו. צילום אלי דדון

אנחנו כאן עם הניסיון והאיכות הרפואית הגבוהה ביותר כדי לספק את רפואת הלב הטובה ביותר לכל תושבי הצפון " כך אמר בשידור חי בתוכנית הבריאות ברדיו צפון מנתח הלב ד"ר דרור לוינר מהמחלקה לניתוחי לב וחזה במרכז הרפואי כרמל. ד"ר לוינר חזר לאחרונה לביה"ח כרמל לאחר שנתיים של "תת התמחות" בניתוחי לב וחזה בביה"ח הר סיני שבניו יורק. ד"ר לוינר הצטרף לשורה של מנתחים בכירים במחלקה לניתוחי לב וחזה בכרמל בניהולו של ד"ר ארז שרוני המובילים ומביאים את המחלקה בכרמל להישגים והצלחות בתחום ניתוחי הלב בצפון בפרט ובישראל בכלל.

המחלקה לניתוחי לב בכרמל היא חלק מרכזי מהמערך הקרדיווסקולרי המצטיין של כרמל, הכולל את המחלקה הקרדיולוגית ואת המחלקה לכירורגית כלי דם. " אנחנו מספקים למטופלים שלנו מעטפת מלאה וייחודית של אבחון וטיפול בכל תחומי הלב וכלי הדם", מסביר מנהל המחלקה ד"ר שרוני, "המחלקה לניתוחי לב בכרמל מקבוצת הכללית מבצעת מאות ניתוחי לב וחזה בשנה והיא נחשבת מוקד מצוינות מוביל, מקבלת ומטפלת במאות חולים מכל אזור חיפה והצפון".

ד"ר לוינר במהלך ניתוח לב בכרמל . צילום אלי דדון

בתוכנית הבריאות ברדיו צפון הסביר ד"ר לוינר על הכיוונים אליהם הולכים ניתוחי הלב כיום הכוללים הקטנה של החתכים הניתוחיים מה שמקטין את הטראומה לגופו של החולה, מקטין את הסיכון לזיהום ומאפשר החלמה מהירה וטובה יותר. שימוש ביותר שתלים עורקיים על פני שתלים ורידיים בניתוחי מעקפים, יותר תיקונים של המסתם המיטראלי מאשר החלפות המסתם, טיפול טוב יותר בפרפור עליות בזמן ניתוחי הלב ועוד. עוד הדגיש ד"ר לוינר כי למחלקה בכרמל ניסיון גדול בניתוחים ללא שימוש שבמכונת לב ריאה מה שמאתגר את הצוותים מצד אחד ומאפשר החלמה טובה יותר למנותח בחולים המתאימים לכך.

אחד מיתרונותיה של המחלקה בכרמל היא שדרת המנתחים המעולה העובדת במחלקה. מנהל המחלקה ד"ר שרוני אומר כי "כל מנתחי המחלקה הינם בעלי ניסיון מקצועי רב עברו התמחות בארץ ו"התמחיות-על" בחו"ל. העובדה שיש לנו מגוון כזה רחב של מנתחים מגוונים ומנוסים מאפשרת לנו מגוון גדול ועושר של שיטות עבודה והתאמת הניתוח בתפירה אישית לכל חולה ".

במהלך התוכנית ברדיו עלו לשידור מספר חולים שעברו לאחרונה ניתוח לב במחלקה בכרמל. החולים שיבחו וציינו את איכות הרופאים את תוצאות הניתוח הטובות והדגישו את השירות היחס המעולה מהצוות הסיעודי המקצועי והאוהב של המחלקה.

ד"ר לוינר שהצטרף לצוות המקצועי של המחלקה בכרמל בן 42 סיים את לימודי הרפואה בהדסה בשנת 2009 ועשה את ההתמחות בניתוחי לב בביה"ח בלינסון של הכללית. לפני מספר חודשים הוא חזר לארץ לאחר שנתיים של תת התמחות במרכז הלב בביה"ח הר סיני בניו יורק כשהוא מתמחה אצל ד"ר דייויד אדאמס וד"ר ג'ון פסקס בתחום ניתוחי המעקפים ותיקוני המסתם המיטרלי. " אני מאמין בראיה כוללת של החולה והבעיות הרפואיות שלו ובטיוב הטיפול לפני ולאחר הניתוח כחלק משמעותי בהצלחת הניתוח. ביה"ח כרמל בשבילי הוא בית מקצועי המאפשר לי סביבת עבודה מקצועית ורצינית. אני מקווה ובטוח שיחד עם כל צוות המחלקה נצליח להמשיך ולטפל בחולים בצפון בצורה מיטבית ולהצעיד את המחלקה להישגים", מסכם מנתח הלב מכרמל ד"ר דרור לוינר

בצילומים – ד"ר לוינר עם פרופ' בורנשטיין בתוכנית ברדיו. ד"ר לוינר במהלך ניתוח לב בכרמל צילומים אלי דדון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.