הצלחה ליום עיון למעסיקים במכללה האקדמית להנדסה בראודה שעסק בהסתגלות התעשייה והאקדמיה לעולם התעסוקה המשתנה

המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה אירחה צוותי משאבי אנוש מעשרות חברות ומפעלי תעשייה בכל אזור הצפון ביום עיון למעסיקים בנושא חסמים והזדמנויות בעולם התעסוקה המשתנה. יום העיון סיפק תובנות מעניינות על הצורך של עולם התעסוקה, כמו גם העולם האקדמי, להתאים עצמם לשינויים המהירים הקיימים בעולם העבודה - בהכשרה, מינוף ההון האנושי, שבירת סביבות העבודה המסורתיות ועוד. יום העיון אורגן על ידי צוות המרכז לפיתוח קריירה בדקנט הסטודנטים - בינה וגנר, וופא עבד אלגני וטלי שלו וייס.

יום העיון נפתח בהרצאתה של נירית כהן, לשעבר סמנכ"לית משאבי אנוש באינטל וכיום חוקרת, יועצת ומרצה על עולם העבודה העתידי ובעלת בלוג פופולארי וטור שבועי בגלובס, בנושא מגמות בעולם העבודה העתידי והשלכותיהן. ד"ר רווית אורן, מומחית למנהיגות ארגונית ויועצת אסטרטגית לחברות ולמנהלים, הרצתה על שימוש בהון אנושי ליצירת יתרון תחרותי בשוק העבודה המשתנה. בהמשך הציגה מנהלת משאבי האנוש בחברת דלתא גליל, דקלה גלעדי-לוין, את תהליך המעבר של דלתא מתפיסה תעשייתית מסורתית לתפיסה חדשנית סטארטאפיסטית.

יום העיון נחתם בפאנל שעסק בסוגיות השונות בעולם העבודה המשתנה, כפי שהוצגו בכנס, בהשתתפות אנשי משאבי אנוש מחברות מובילות כגון: Western Digital, פיליפס ישראל, KLA-Tencor, אלביט מערכות, צמח מפעלים, אפימילק ודלתא.

קרן אביב, מנהלת הגיוס של חברת "אפימילק", שהשתתפה ביום העיון, ציינה כי מחלקות משאבי האנוש בחברות ומפעלים מתמודדות מידי יום עם דרישות משתנות בשוק התעסוקה. "יום העיון היה מאוד רלוונטי לאנשי משאבי אנוש וקריאת השכמה בשבילנו. עלינו לצאת מהקופסה ולחשוב יצירתית איך אנחנו משנים את החשיבה בארגון ולא נצמדים למוכר והידוע וכך נשארים מאחור. עולם התעסוקה משתנה בקצב מהיר ואנחנו צריכים כל העת לחשוב על העתיד – איך אנחנו מתאימים את עצמנו לדרישות השוק המשתנות ואיך משלבים דרישות אלו בצרכים שלנו. תודה רבה למכללה על הארגון ועל האכסניה הנעימה" אמרה אביב.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.