גרסת כיסוי 2019 – אייקונים ישראליים מודפסים בתלת-מימד

שלל אייקונים ישראלים מוצגים בעיצוב מעודכן בהדפסת תלת-מימד בתערוכה חדשה במוזאון ראשון לציון. את המוצגים עיצב פרופ' עזרי טרזי, ראש המסלול לעיצוב תעשייתי יחד עם סטודנטים ומרצים ממעבדת Design-Tech בטכניון
פוזיציה!
פוזיציה!

כובע טמבל בהדפסת תלת מימד, רכב סוסיתא אוטונומי, דיסקית חכמה וידית למטקה שתמנע הזעה הם רק חלק מהפריטים שעוצבו במעבדת Design-Tech בפקולטה לארכיטקטורה ובינוי ערים. ראש המעבדה פרופ' עזרי טרזי, ראש המסלול לעיצוב תעשייתי בטכניון שיתף פעולה עם מרצים וסטודנטים, לכבוד תערוכה חדשה "שישה מבטים על התקווה", שנפתחה לאחרונה במוזאון ראשון לציון.

התערוכה היא מחווה להמנון התקווה, שהושר לראשונה בראשון לציון, ולדברי האוצרת פרופ' דנה אריאלי "תקווה היא פונקציה של השקפת עולם, ומרתק לראות כיצד היוצרים השונים מגיבים למושג הזה. התערוכה מספקת הצצה מרתקת אל עולמם הפנימי של היוצרים כמו גם אל זהותם התרבותית."

פרופ׳ טרזי ומעצבי מעבדת Design-Tech התמקדו ב-13 חפצים ישראליים מוכרים שהפכו עם השנים לאייקונים בתרבות הישראלית. הם חוללו בהם מטמורפוזה צורנית וטכנולוגית באמצעות התאמתם להדפסת תלת-ממד בחומרים חדשניים, והתוצאה היא סדרת המיצגים "גרסת כיסוי".
"גרסת כיסוי היא נסיון דומה ל-׳COVER׳ לשיר ישראלי מוכר, ולהפעיל אותו על אובייקט אייקוני שכולם מכירים," מסביר פרופ' עזרי טרזי. "לאחר שבחרתי את האובייקטים שאני רוצה לעשות להם cover חדש, יצרתי תהליך של ׳דואט׳ עם עוד מעצב או מעצבת שמתאימים לתהליך והזמנתי אותם לדיאלוג של תחקיר עיצוב וסקיצות. אחר כך בחרנו סוג מתאים של הדפסה תלת מימדית, והתאמנו את האובייקט לתכנון החדש׳."

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.