במד"א משקיעים גם בגיל השלישי

סדנת הכנה מיוחדת לקראת פרישה לגמלאות נערכה עבור 25 עובדי מד"א הוותיקים * גרשון ברקוביץ (66), עובד מד"א משנת 1972 בוגר קורס הפראמדיקים הראשון של מד"א שהשתתף בסדנא "הסדנה הוגשה בצורה נעימה, תרמה לי מאוד והקנתה ידע וכלים ליציאה לפרישה"

 

כל מסגרת מגיעה לסופה, וכך גם העבודה במגן דוד אדום. על מנת להכין את גמלאי הארגון לפרישה, נערכת סדנה מיוחדת שאורגנה ע"י אתי אונגר ואהובה ברכה ממחלקת משאבי אנוש במד"א שהשתתפו בה 25 מעובדי הארגון הוותיקים שפורשים לגמלאות. הסדנא בת שלושה ימים מורכבת מהרצאות מרתקות, שהכינו אותם לקראת פרישתם מהעבודה והעניקה להם כלים בנושאים כמו שמירה על הבריאות בגיל השלישי, השקעות כספיות נכונות, מציאת תחומי עיסוק לפנסיה ונושאים נוספים אשר יעזרו להם במעבר מהעבודה האינטנסיבית במד"א לפרישה.

 

אחד ממשתתפי הסדנא הוא גרשון ברקוביץ (66), תושב שוהם שעובד במד"א משנת 1972. גרשון בוגר קורס הפרמדיקים הראשון במד"א שהסתיים לפני 38 שנים ועדיין פעיל בניידות טיפול נמרץ של מד"א, בעבר שימש כסגן מנהל תחנת מד"א ברמת גן ובכיר באגף הלוגיסטיקה במד"א. גרשון הביע הערכה רבה למד"א על קיומה של הסדנא: "הסדנה הוגשה בצורה נעימה, תרמה לי מאוד והקנתה ידע וכלים לקראת היציאה לפרישה. נהניתי במיוחד מהסדנה שהציגה תרגילים לשיפור הזיכרון, ההבנה שצריך להמשיך באורח חיים פעיל, בריא ומלא."

 

משתתפת נוספת בסדנא היא שוש סברדלוב (74), תושבת גבעת שמואל, מ"מ מנהל אגף הכספים ומנהלת מחלקת הגזברות שעבדה במד"א למעלה מ 40 שנה והייתה ממייסדי ארגון הנוער של מד"א: "קיבלתי בסדנא כלים חשובים ויעילים שישמשו אותי כקרש קפיצה לחיים שלאחר הפרישה. הנושאים שנבחרו תאמו לחלוטין את מטרת הסדנא ואני מודה לכל העוסקים במלאכה. אחד הנושאים החשובים שדיברנו עליהם היה המשך הפעילות והתנדבות ואני כמי שהייתה ממייסדי ארגון נוער מד"א ממשיכה את פעילותי בארגון כחברת הנהלה."

 

מנכ"ל מד"א, אלי בין: "עובדי מד"א היוצאים כעת לגמלאות, נתנו את מיטב שנותיהם לטובת הארגון ולמען הצלת חיים ובמד"א מוקירים להם תודה והערכה רבה. אין ספק שהפרישה ממעגל העבודה והיציאה לגמלאות עלולה להיות לעיתים לאתגר למי שהורגלו בעבודה עמוסה לאורך שנים רבות, וברצוננו לסייע לעובדים הוותיקים בעזרת הסדנא ככל שניתן. אני רוצה להודות לפורשים על כל מה שעשו למען הארגון ומאחל להם שייהנו בפרישה, הם תמיד ימשיכו להיות חלק ממשפחת מד"א".


צילום מד״א


Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.