מדוע תיקון מחשב נייד שונה מתיקון מחשב נייח

תיקון מחשב נייד
תיקון מחשב נייד

מחשב נייד הואר מחשב שכולל את כל חלקי המחשב יחד, המקלדת, העכבר המסך, המוח ובנוסף בטרייה המאפשרת לעבוד לפרקי זמן גם בלי חיבור לחשמל, שזהו יתרונו הגדול של המחשב הנייד . יוצא מכך גם כי תיקון מחשב נייד שונה בתכלית מתיקון מחשב נייח. עקב מבנהו השונה נדרשת הבנה עמוקה של מבנה המחשב הנייד ומומחיות רבה בתחום. למעשה תיקון מחשב נייד מומלץ לפנות מעבדה מקצועית המתמחה בתחום ובשורות הבאות נסביר מדוע.

Laptop-lab  מעבדה לתיקון מחשבים המתמחה במחשבים ניידים

הפניה למעבדת תיקון מחשבים מקצועית שמתמחה במחשבים ניידים היא הכרחית מאחר שחשוב שתוכלו לתקן את המחשב שלכם ולהנות מהתיקון, ולא לחזור עם תקלות שחוזרות על עצמן או תקלות חדשות. מעבדת תיקון מחשבים מקצועית תדע לאתר את הבעיה בקלות ולתקן במהירות, וזאת מכוון שהניסיון הוא שעושה את ההבדל.

Laptop-lab הינה מעבדת תיקון מחשבים מהמקצועיות בארץ למחשבים ניידים. אנו מבינים כי תיקון מחשב נייד אינו דומה לתיקון מחשב נייח.  במעבדה קיימת מחלקה המתמחה בתחום מחשבים ניידים. תיקון מחשב נייד שאינו במעבדה שמתמחה בתחום עלולה לגרום נזק חמור למחשב ואף להרוס אותו לגמרי. לכן אם אתם בעלי מחשב נייד ונתקלתם בבעיה, המחשב לא נדלק, הוא כובה לעיתים קרובות, המסך מרצד, העכבר לא מגיב או כל בעיה אחרת. אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולאפשר לנו לסייע לכם.

תיקון בעיות במאוורר החלפה או תיקון

אחת התקלות הנפוצות במחשבים ניידים הוא בעיות במאוורר.

מרגישים שהמחשב שלכם איטי? מאוורר במחשב נייד שאינו עובד היטב יביא לביצועי מחשב נמוכים. לרוב, הסיבה המרכזית יכולה להיות התחממות של רכיבי המחשב, והתוצאה היא  מחשב שעובד לאט יותר באופן משמעותי.
 

מרגישים שהמחשב מתחמם? אנשים רבים עובדים עם המחשב על הרגלים ואף על השולחן ניתן להרגיש בחום רב של המחשב.? הסיבה להתחממות במחשב הנייד היא ככל הנראה שאחד מהמאווררים אינו עובד כשורה. החלפת מאוורר במחשב הנייד תפתור את הבעיה.
 

המחשב שלכם מרעיש?  מבין הסיבות הנפוצות ביותר הוא ללא ספק מאוורר מחשב נייד מרעיש היא סיבה מוצדקת לבצע ניקוי או החלפה של המאוורר.
 

שירות המחשבים שלנו

מעבדת Laptop-lab בעלת ניסיון רב שנים בתחום מחשבים ניידים.  אתם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה על מחשבים ניידים ואנו נעשה הכול בכדי לסייע לכם ולהחזיר את מחשבכם לתצורתו הרגילה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.