"רפאל הדור הבא"200 תלמידות מחיפה השתתפו בכנס RNG לעידוד לימודי מדע וטכנולוגיה בהובלת חברת "רפאל" ומינהל החינוך בעיריית חיפה

קרדיט צילום: רפאל

במסגרת פעילות חברת "רפאל" בקהילה ובשיתוף האגף להעצמה חינוכית במינהל החינוך עיריית חיפה, התקיים היום [יום ראשון, 19.05.24] כנס של התכנית RNG (Rafael Next Generation) בו השתתפו כ- 200 תלמידות כיתות ט' הלומדות בעשרה בתי ספר שונים בעיר חיפה. מטרת הכנס היא לעורר סקרנות ולחזק את הבחירה בלימודי המדעים והטכנולוגיה על- ידי תלמידות לקראת המעבר לתיכון.
את כנס RNG פתחה ד"ר י. מרפאל אשר סיפרה על הדרך שעשתה כתלמידה ועד למנהלת תכנית "כיפת ברזל". לאחר מכן השתתפו התלמידות בתחנות פעילות אינטראקטיביות בהובלת מהנדסות ומדעניות מובילות מרפאל ונחשפו לטכנולוגיות פורצות דרך שפותחו בחברה. בתום המפגש התקיים פאנל "סליחה על השאלה" בו העלו התלמידות שאלות, בין היתר באשר לאפשרויות להשתלב בעולם התעסוקה המדעי והטכנולוגי בעתיד, במקצועות שונים ובהם חוקרות, מדעניות, כימאיות, וכן מקצועות החלל והאופטיקה.
הכנס התקיים במסגרת תחום האחריות התאגידית של חברת רפאל, אשר הציבה לה למטרה לטפח ולהעצים את החינוך המדעי טכנולוגי בקרב בני נוער תוך מתן דגש מיוחד על המתגוררים באיזור הצפון. מאז הושקה תכנית RNG לפני כעשור, השתתפו בה מעל ל-1,600 תלמידות מאיזור הצפון.

אילנה טרוק, ראש מינהל החינוך בעיריית חיפה: "שיתוף הפעולה עם חברת רפאל מהווה הזדמנות נפלאה עבור תלמידות העיר הצעירות והמוכשרות להתנסות באופן מעשי בעולם הטכנולוגי והמדעי. תכניות היחידה למצוינות, המתקיימות בכלל בתי הספר הציבוריים בעיר, מובילות תלמידים רבים להמשיך לבחור ולהשקיע בתחומי המדע ולהשתלב בעתיד בלימודים אקדמיים בטכניון ובפיתוח קריירה בתחומי ההייטק והטכנולוגיה בעיר".

עמית צימר, סמנכ"ל בכיר רמו"ת ברפאל: "רפאל משמשת עמוד תווך ייחודי, לא רק כנדבך משמעותי בביטחון המדינה, כפי שניתן היה לראות ביתר שאת מה- 7 באוקטובר אלא גם כמנוע צמיחה חברתי-כלכלי. במסגרת זו רפאל מקיימת שיתופי פעולה עם הרשויות המקומיות השכנות ואנחנו גאים לקדם את החינוך הטכנולוגי בצפון הארץ ולהגדיל מדי שנה את מספר בתי הספר בתוכנית RNG האיכותית. לאורך השנים ראינו את ההשראה הרבה שהתלמידות מקבלות במפגש עם המנהלות והמפתחות ברפאל וההשקעה בהן היא למעשה השקעה בדור העתיד של המהנדסות שישתלבו ברפאל".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.