מרצה מעוררת השראה

ד"ר אילנה קפטן מהמחלקה להנדסת ביוטכנולוגיה במכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה, זכתה באות "מרצה מעורר השראה" לשנת 2018 מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית. טקס הענקת האות התקיים אתמול (יום ראשון 07.04.2019) במוזיאון תל-אביב, כחלק מכנס הצעירים של מפעל הפיס והתאחדות הסטודנטים והסטודנטיות הארצית.
דר' אילנה קפטן מקבלת תעודת הוקרה מנשיא המכללה האקדמית בראודה פרופ' אריה מהרשק
צילום: באדיבות המכללה האקדמית להנדסה בראודה

את רשימת המועמדים הרכיבו 2,400 סטודנטים וסטודנטיות בכל רחבי הארץ, שהצביעו לאנשי ונשות סגל אקדמי מצטיינים. מתוכם בחרה ועדה מיוחדת 10 מרצים, שקיבלו את האות "מרצה מעורר השראה", אחת מתוכם, כאמור, היא ד"ר קפטן.

גם בישיבת חבר הנאמנים של המכללה ציינו את זכייתה של ד"ר קפטן באות המכובד ונשיא המכללה, פרופ' אריה מהרשק, העניק לה תעודת הוקרה.

בדבריהם על ד"ר קפטן כתבו הסטודנטים: ד"ר אילנה קפטן חריפה ביותר. היא לכאורה  קשה בהרצאות, אך כשסטודנט צריך עזרה היא מקבלת לשעות ייעוץ ועוזרת מכל הלב, גם אם אין בהכרח קשר להרצאה". אחת הסטודנטיות ציינה: "באחת הפעמים יצא שדיברנו על כך שאני עובדת במספר עבודות תוך כדי הסמסטר. מבלי שביקשתי היא מיד ארגנה לי עבודה אחת בה ישלמו לי הרבה על מעט שעות שמותאמות לסטודנטים, כל זה בכדי שהלימודים שלי לא יפגעו".

שלומי יחיאב, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, אמר: "זו השנה השלישית בה אנו עוצרים בכדי להוקיר תודה למרצים, נשות ואנשי הסגל האקדמי, שבוחרים לתת מעבר, בעומדם מול ציבור הסטודנטים. כמי ששואפים לשפר את איכות ההוראה כאג'נדה, ולהביא את המערכת האקדמית לאתגר את עצמה מבחינת שיטות הוראה, מבנה לימודים וכן הקניית משאבים לתחום זה, חשוב לנו אחת לשנה להביא את קולות הסטודנטים ולומר תודה למרצים שדרך קבע מקדישים עצמם לסטודנטים ולסטודנטיות בישראל, לא פחות מעבודתם כחוקרים מוערכים".

אות "מרצה מעורר השראה" מוענק זו השנה השלישית ברציפות מטעם התאחדות הסטודנטים הארצית, ונועד להביע את הערכתם והוקרתם של סטודנטים וסטודנטיות את אנשי ונשות הסגל מכלל המוסדות להשכלה גבוהה, אשר הותירו את חותמם על מסלול חייהם. יתרה מכך, המיזם נועד בכדי להעלות על נס את הצורך בהוראה איכותית באקדמיה, באמצעות הוקרת המרצים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.