עשור וחצי של חיים משותפים הגיעו לקיצם לאחר שהבעל פקד את אשתו לליכוד בניגוד לידיעתה

רגע לפני הבחירות דרמה בביתם של זוג ממרכז הארץ: הבעל פקד את אשתו לליכוד ללא ידיעתה תוך זיוף חתימתה. האישה מאיימת לפנות למשטרה אם לא יענה לדרישות שלה
עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד
עו"ד שרין ומורן סולן בהתייעצות במשרד

מדובר בזוג משכילים מאד, שניהם רוקחים במקצועם, הבעל עצמאי, האישה רוקחת באחת מקופות החולים. השניים הצליחו להביא לעולם ארבעה ילדים ולגדלם בצורה יפה, עד שבוקר בהיר אחד, לפני כחודש החלה האישה לקבל מסרונים מתנועת הליכוד.

בין היתר נכתב במסרונים "מאחר ואת חברת תנועת הליכוד, בוא להתנדב לטובת המטרה ניצחון בבחירות…" או למשל מסר בנוסח "את ליכודניקית אבל הקרובים אליך לא בטוח, עשי מאמץ לשכנע אותם להצביע לימין האמיתי".

האישה באמצעות עו"ד שרין סולן טענה כי המסרים האלה הפתיעו אותה והיא חשבה לתומה שעלתה במקרה במדגם מסוים, אבל לדבריה מעולם לא היתה ליכוד ומעולם לא תצביע לליכוד. הדרמה התרחשה לפני שבועיים כשגילתה במקרה את טופס ההתפקדות שלה ונדהמה לגלות שם כי גם חתימתה זויפה ואף יותר מזה, כל פרטיה האישיים נחשפו.

עם המידע הזה ומשקעי העבר החליטה האישה כי זו תהיה זיוף חתימתה וצירופה לליכוד היא עילה מספקת לגירושין. עו"ד סולן טענה כי "עצם רישומה כחברת מפלגה שאין היא שותפה לעמדותיה וזיוף חתימתה הן פעולות כוחנית ואלימות הגובלת בפלילים".

הבעל טען להגנתו כי התחייב לחבר להביא 10 מתפקדים לתנועה ולכן ראה באשתו אחת מהן. יחד עם זה הוא טען להגנתו כי לא זייף את חתימתה ובלא מעט מקרים לאורך השנים חתם בשמה על מסמכים כשהתבקש על ידה לעשות זאת. "לא זייפתי את החתימה כתבתי את שמה ולא ניסיתי לחקות את החתימה המקורית שלה".

עוד סולן הדגישה בפני בית הדין כי אם הבעל לא ייעתר באופן מידי להעניק לאשתו גט וכתובה תוך סיכום סביר לדמי מזונות וחלוקת הרכוש, תפנה האישה למשטרה בתלונה נגד בעלה על זיוף חתימתה". ההחלטה בענין תתקבל מן הסתם רק אחרי שיתברר אם הליכוד ניצח בבחירות…

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.