תנועת אומ״ץ לנשיא המדינה ראובן ריבלין: ״מדינת ישראל דוהרת לקראת קטסטרופה של אנרכיה שלטונית וכלכלית״

תנועת אומ״ץ פנתה אתמול, יום שני, לנשיא המדינה ראובן ריבלין בבקשה לפעול בשם הציבור ולעשות ככל יכולתו וללא הפסקה כדי להביא את הצדדים לסיכום מהיר שיאפשר את המדינה לנסות לצמצם את הנזק האדיר שכבר נגרם לה ולהחזיר יציבות ואחדות בעם.

על הפנייה חתומים יו״ר אומ״ץ פליצ׳ה פלד, יו״ר המועצה הציבורית של אומ״ץ עו״ד יצחק מינא ויו״ר השלטון המקומי באומ״ץ ד״ר שמעון זילברשלג. להבנתה של אומ״ץ, המנהיגות הפוליטית במדינה בחרה לשחק משחק ציני בחיי האזרחים ולהתמקד במאבקי כוח, קמפיינים שליליים, הסתת הציבור, החרמות ונידויים וכל זאת במקום לקיים את שליחותה הציבורית בקידום ושמירה על חייהם, ריווחתם ואושרם של אזרחי המדינה.

עוד מוסיפים ראשי תנועת אומ״ץ בפנייתם לנשיא: ״נקעה נפשו של הציבור בישראל מהתנהגות המערכת הפוליטית ותחושות מיאוס וייאוש מתפשטות ברחבי הארץ. הציבור הובל לשתי מערכות בחירות מיותרות שעלו מיליארדי שקלים לקופת המדינה ואת החשבון הזה יידרש הציבור לשלם כאשר תיגמר ההתגוששות הפוליטית המיותרת. מדינת ישראל עומדת בפני פשיטת רגל מוסרית וכלכלית והציבור עומד חסר אונים״. 

בתנועת אומ״ץ נדהמים לשמוע שיש אף פוליטיקאים בכירים המעזים להעלות אפשרות של בחירות נוספות בקרוב, מה שרק מדגיש את רוח ההפקרות שמנשבת במסדרונות המפלגות הפוליטיות השונות כאילו לא  מדובר בחיי ועתיד אזרחי המדינה ומשפחותיהם. חמורה מכל היא העובדה שבזבוז המשאבים חסר התקדים נעשה במדינה בה מאשפזים חולים בחדרי אוכל, רמת העוני מרקיעה שחקים, וקשישים נאבקים על קיומם החודשי.

בתנועת אומ״ץ מתריעים כי מדינת ישראל נמצאת במצב חירום שלטוני וכלכלי והמשך הידרדרותו עלול ליצור גלי מחאה ציבורית שלא היו כאן מעולם עד כדי אנרכיה חלילה ומבקשים את התערבותו המהירה של הנשיא.

Virus-free. www.avg.com

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.