אירוע ריצה עממי לזכרם של בני ובנות נוף הגליל שנפלו במערכות ישראל ופעולות איבה נערך בתחילת השבוע בנוף הגליל, בהשתתפות תלמידי בתי הספר "כרמל", יודפת" וקשת". לפני הזנקת המרוץ התקיים טקס הנצחה בהשתתפות ראש העיר רונן פלוט, יו"ר "יד לבנים", גאולה בן ישי ומנהלת בית ספר "כרמל", נורית יעקב.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר