הטרנד נמשך, שוב נגמב אופנוע שטח

שוטרי משטרת ישראל עצרו שני החשודים בגניבה של אופנוע שטח והיום לאחר חקירה מהירה ומקצועית יוגשו נגדם כתבי אישום ובקשה למעצרם עד תום ההליכים המשפטיים.
השבוע התקבלה במשטרת ישראל תלונה מבעל אופנוע בשנות ה-30 לחייו תושב כרמיאל , כי אופנועו נגנב לו מהחניה בחצר הבית בשעות הלילה המוקדמות.
שוטרי משטרת ישראל הוזעקו למקום אספו ממצאים ופתחו בחקירה ובמקביל החלו בסריקות לאיתור האופנוע הגנוב והחשודים במעשה.
במהלך הסריקות הבחינו השוטרים בשני חשודים דוחפים האופנוע שטח הזהה לאופנוע הגנוב. בחיפוש בכליהם נתפסו כלי פריצה רבים.
החשודים (22, 25 כפר יאסיף, אבו סנאן) עוכבו לתחנת המשטרה, ולאחר חקירה נעצרו בחשד לגניבה.
לאחר חקירה מהירה ומקצועית הצליחו החוקרים לגבש תשתית ראיתית כנגד החשודים והיום (2.5.19) חטיבת התביעות במשטרה תגיש נגדם כתבי אישום ובקשה למעצרם עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בעכו.
משטרת ישראל פועלת בנחישות כנגד פעילות עבריינית המשפיעה על האזרח הנורמטיבי במטרה לשמור על שלומו וביטחונו ולאפשר שגרת חיים תקינה.
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.

לקריאה נוספת

פייסבוק

אינסטגרם

טוויטר