הבעל כינה את אשתו, קצינה במשטרה, 'חמסנקית' "ואת תקבלי יחס דומה לזה שהחמאס מקבל"

האישה: מבקשת צו הגנה מבעלה. "הוא אומנם מתהדר בהיותו איש הייטק אלגנטי אבל הוא אלים ומסוכן"

אחרי עשר שנות נישואים חייהם של בני זוג נורמטיביים, שמגדלים שני ילדים עלו על סרטון. הסיבה: ממש זניחה לכאורה אבל הובילה את הזוג לכדי עימות בלתי ניתן להסבר הגיוני. הבעל כאמור שותף פעיל בחברת סטרטאפ מובילה שאמורה לעשות אקזיט בקרוב. האישה קצינה במשטרה.

תחילתו של העימות ביניהם ברצונו של הבעל, חודשיים אחרי תחילת המלחמה לצאת לנופש בתאילנד. שלא נטעה הוא תיכנן את הנופש ביחד עם אשתו. לדברי האישה, כפי שגוללה בפני עורכי הדין שרין וגדלי סולן היא סירבה להצעה ולרעיון – ופסלה אותו על הסף. מאז לדבריה חיי הפכו לגיהנום. "כל מה שאמרתי לו שזה לא הזמן שאנשים נהרגים לצאת לחו"ל. מאז הוא הפך את החיים בבית לסיוט אחד גדול".

לדבריה הוא מתעלל בה בכך שהוא מרים את הקול, מקלל ומגדף. "הוא אומנם מתהדר בהיותו איש הייטק אלגנטי אבל הוא אלים ומסוכן". כך למשל לאחרונה הוא החליט להשאיר אורות פתוחים בכוונה בחדר השינה כדי למנוע מאשתו להירדם. הוא מכנה אותה בשמות גנאי כמו "חמסנקית" , "ואת תקבלי יחס דומה לזה שהחמאס מקבל".

כשהעימות גלש לאיומים ממשיים היא החלה להקליט את בעלה. בשלב מסוים הוא הבין שהוא מוקלט והדבר הפר לגמרי את שלוותו. האישה מבקשת מעו"ד סולן להגיש בשמה צו הגנה. "הוא מאיים לרצוח אותי ולעשות לי מה שעושה למחבלי החמאס". הבעל טוען להגנתו "אשתי היסטרית. היא חיה בסרט שרואים במשטרה ובנטפליקס אבל המציאות שלנו הרבה יותר רגועה".

בית המשפט יצטרך להחליט בימים הקרובים אם הוא נעתר לבקשת האישה ומרחיק את הבעל מהבית מחשש שיפגע בה. בינתים כמקובל נשלחו בני הזוג ליישוב סיכסוך. עו"ד סולן סבורה כי המשבר הזה פתיר לגמרי ובתנאי שתהיה נכונות של בני הזוג. "הלקוחה שלי רוצה לפתור את המשבר".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.