שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים תפסו חשוד בגין החזקת ציפורים מוגנות בשווי מוערך של כ-150,000 ש"ח בשפרעם

שוטרי משמר הגבול של משטרת ישראל יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים תפסו חשוד בגין החזקת ציפורים מוגנות בשווי מוערך של כ-150,000 ש"ח בשפרעם.
הבוקר, במסגרת פעילות של כוחות מג"ב ורט"ג התקבל מידע במשמר הגבול בדבר החזקה של ציפורים מוגנות בשפרעם. הכוחות ביצעו חיפוש בבית ע"י שוטרי מחוז חוף ומג"ב יחד עם פקחי רשות הטבע והגנים והיחידה לסחר ולשכה וטרינרית.
במהלך החיפוש אותר בית גידול שפעל ללא היתרים ובתוכו מיני תוכים רבים ביניהם מיני חיות בר מוגנות האסורות בהחזקה. בין הציפורים המוגנות נמצאו 2 תוכים מסוג ארה ארגמנית, 2 ארה צבאית, 4 קקדו צהוב ציצית. שווי מוערך של התוכים שנתפסו הוא של כ- 150,000 ₪. בנוסף נתפסו גם 10 צבי יבשה ישראלים שאסורים שהוחזקו במקום .
החשוד, תושב שפרעם בשנות ה-50 לחייו יחד עם הממצאים הועברו לחקירה ברשות הטבע והגנים. בכוונת משטרת ישראל ורשות הטבע והגנים לחלט את בעלי הכנף אשר אסורים לגידול עפ"י חוק.
*ברשות הטבע והגנים מציינים כי החזקה וגידול של עופות וחיות בר מוגנות הינם עבירה פלילית לכל דבר. אלו שעוסקים בכך וגורמים לפגיעה במינים ובטבע צפויים בנוסף לקנסות גבוהים. רשות הטבע והגנים בשיתוף משמר הגבול וגורמי אכיפה נוספים ימשיכו בפעולות פיקוח ואכיפה נחושות על מנת לצמצם תופעה אסורה
קרדיט צילום: דוברות המשטרה ורשות הטבע והגנים.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.