שוטרי משטרת ישראל הצליחו לעצור שני נאשמים בגין שוד מזויין וגניבה של טלפונים מקטינים וחלקים של באגר בשווי של כ-200,000 ש"ח

במוקד ה-100 של משטרת ישראל התקבלה הודעה סמוך לשעה 02:00 של ה-19.2.19 על אירוע שוד מזויין בכפר כמאנה במהלכו השודדים גנבו 3 טלפונים ניידים של קטינים ששמרו על באגר באתר בניה וגם את המחשב הראשי של הבאגר וחלקים נוספים בשווי כולל של כ-200,000 ₪.

שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום אספו ממצאים ופתחו בסריקות לאיתור חשודים ששמותיהם עלו במסגרת  החקירה *ועוד באותו הלילה לפנות בוקר הצליחו השוטרים לעצור את אחד הנאשמים בן ה-33 תושב כמאנה.*

בהמשך בפעילות חקירה מהירה תוך שימוש באמצעים טכנולוגים הצליחו השוטרים לעצור את הנאשם השני גם הוא תושב כמאנה בן 22 שלצידו יושב אחד מהקטינים שנשדדו יום קודם לכן והנאשם מנהל אתו משא ומתן בנושא הטלפונים שנשדדו.

במהלך המעצר של  הנאשם התברר גם כי הוא מעולם לא הוציא רישיון נהיגה ואף נהג ברכב ללא פוליסת ביטוח.

בהמשך בחקירה אינטנסיבית ומקצועית עלה כי: בתאריך 17.2.19 קבלן עצמאי לחפירות עפר הציב את הבאגר שלו באתר בניה סמוך למסגד בשכונה המזרחית בכפר כמאנה במסגרת עבודות שהתבקש לבצע שם.

הנאשם  בן ה-22 ניגש אל הקבלן והציע לו שירותי שמירה. הקבלן התחמק ממתן מענה לנאשם ובתגובה לכך הנאשם אמר לו כי אם הוא לא יעסיק אותו כשומר מישהו עלול לגנוב לו את הבאגר.

עוד באותו היום של ה-17.2.19 העסיק הקבלן בחור אחר מכפר כמאנה במטרה לשמור על הבאגר שנמצא באתר הבניה. והנאשם ששמע על כך החליט לגנוב חלקים מהבאגר ולשם כך הוא יצר קשר עם הנאשם השני בן ה-33 וחשוד נוסף.

לפנות בוקר סמוך לשעה 01:00 בתאריך 19.2.19 הגיעו שלושתם לאתר הבניה כשהם עוטים על החלק התחתון של פניהם כיסוי בד במטרה להסוות את זהותם ומצוידים במוט ברזל, חפץ הנחזה להיות אקדח, מפתח צינורות וסכין.

השלושה נכנסו  למכולה ששימשה את השומר במקום ושם נכחו 3 קטינים ביניהם בן דוד של הנאשם בן ה-22.

2 הנאשמים והחשוד באיומי נשק וצעקות לקחו מהקטינים שפחדו מהם את הפלאפונים שלהם (איפון s6 +, גלקסי 8+ ו-LG g5), כלאו אותם במכולה ובהמשך ניגשו לבאגר ופירקו ממנו את המחשב המרכזי וחלקים נוספים בשווי כולל של 200,000 ₪ ונמלטו מהמקום.

הקטינים שהבינו כי השודדים נמלטו מהמקום יצרו קשר עם בן משפחתם אשר הזעיק את המשטרה.

*בחקירה מאומצת שערכה כ-10 ימים הצליחו חוקרי משטרת ישראל לאתר את החלקים הגנובים של הבאגר בסמוך לביתו של אחד הנאשמים ולגבש תשתית ראיתית כנגדם במקביל לפעולות החקירה שמבוצעות לאיתור החשוד השלישי שנמצא בבריחה ובתאריך 5.3.19 פרקליטות חיפה הגישה בקשה למעצר תום ההליכים של שני הנאשמים וכתב אישום בגין עבירות של שוד בנסיבות מחמירות, כליאת שווא נהיגה ללא רישיון נהיגה ופוליסת ביטוח*  – לקבלת העתק מכתב האישום והבקשה למעצר יש לפנות לדובר פרקליטות חיפה וצפון.

*משטרת ישראל פועלת כל הזמן במטרה לשמור ולהגן על ביטחון הציבור ורכושו כחלק מכך השוטרים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לאיתור אותם עבריינים והבאתם לדין במקביל לאיתור הרכוש והחזרתו לבעליו.*

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.