נעצר בחשד להתפרצות וגניבה מדירות של קשישים

במסגרת חקירה מאומצת שניהלה המשטרה בשבועות האחרונים בעיר חיפה, על מנת לאתר ולעצור חשוד הגונב בתחבולה רכוש וכסף מבתי קשישים, הצליחו בלשי התחנה לחשוף את זהותו – תושב העיר בן 48 המתחזה לשרברב והאריכו את מעצרו בבימ"ש השלום עד יום א' .
ראשיתה של החקירה, בעקבות ניתוח תופעות פשיעה שערכו השוטרים בתחנה, תוך מיקוד בשיטות ביצוע החוזרות על עצמן מתלונות של קורבנות, וכך הצליחו לזהות קווי דמיון הקושרים בין 7 התפרצויות לפחות בעיר, הן בגילאי הקורבנות, הנסיבות ושיטת הביצוע.
עפ"י החשד, נהג הפורץ להציג עצמו בדלת כ- "אינסטלטור" המבקש לבדוק את מקור הנזילה אצל השכנים ולאחר כניסתו, שלח את הקשיש/ה אל המטבח בבקשה שייפתח את הברז כדי לאתר נזילות, ובפרק הזמן בו הצליח למנוע קשר עין עם הקורבן, גנב חפצים יקרי ערך וכסף ונמלט מהמקום.
השבוע, במהלך טיפול באירוע דומה שדווח למשטרה, פתחו השוטרים בסריקות בהתאם לתיאור החשוד ולמחרת כבר אותר, נחקר ונקשר למספר רב של התפרצויות.
מעצרו של החשוד הוארך עד יום ראשון (7.4.19) והחקירה נמשכת.
במשטרה מבקשים מהציבור לא להסס ולהתקשר למוקד 100 ככל שעולה חשד או חשש מפני אדם זר המבקש להיכנס אל ביתכם ובפרט כאשר מדובר בקשישים הגרים לבד ועלולים ליפול קורבן לעבירות מרמה, הונאה וגניבה.
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.