משטרת ישראל מבצעת פעילות אכיפה כנגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים

משטרת ישראל מבצעת פעילות אכיפה כנגד עבירות הגורמות לתאונות דרכים ובדגש לעבירות מסכנות חיים ובריונות בכביש במטרה להגביר את תחושת הביטחון בקרב משתמשי הדרך, להרתיע ולהביא לדין נהגים עבריינים.*
כך בפעילות אכיפה שביצעו השבוע שוטרי משטרת ישראל באזור הגליל נרשמו *327* דוחות תנועה ובינהם :
*בעיר שפרעם* נעצר נהג (30 ראס עלי) אשר נתפס כשהוא נוהג בזמן פסילה. שוטרים שפעלו במקום הורו לנהג לעצור וביקשו לראות רשיונותיו. רשיון הנהיגה שהחזיק בו החשוד היה בתוקף, אך התנהגותו של החשוד עוררה את חשדם של השוטרים ולאחר בירור נודע לשוטרים, כי החשוד למעשה נוהג בזמן פסילה ואף תלוי ועומד כנגדו עונש מאסר מותנה לתקופה של 3 חודשים. הנהג נעצר *והיום הוגש כנגדו כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים* בבית משפט השלום בעכו.
בכפר ראס אל עין* נעצר נהג (33 אום אל פחם) כשהוא נוהג בפעם השלישית בהיותו בלתי מורשה לנהיגה ובזמן פסילה. לאחר בירור שערכו השוטרים נתגלה כי לחשוד שני עונשי מאסר ברי הפעלה, אחד של 6 חודשים ואחד של 4 חודשים וחרף זאת בחר הוא לשוב ולעלות על ההגה. כנגד הנהג הוגש כתב אישום ובקשה למעצר עד לתום ההליכים בבית משפט השלום בעכו והנאשם נעצר אתמול (24.4.19) עד החלטה אחרת.
משטרת ישראל תמשיך בפעילות אכיפת התנועה נגד עבירות הבריונות בכביש, המסכנות את כלל המשתמשים בדרך בנוסף לפעילות הסברה במטרה למנוע תאונות ולהוביל לשינוי תרבות הנהיגה.
צילום דוברות משטרה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.