[מקומי][מוניצפלי]ראש עיריית קריית ים זכה בפרס החינוך הארצי של מדינת ישראל

בטקס שהתקיים הערב בירושלים העניק שר החינוך,  נפתלי בנט, את פרס החינוך היישובי ל- 6 הרשויות בהן קריית ים, אילת, בית ג'אן, מועצה אזורית מטה אשר, מועצה אזורית שורק, וערד. הפרס הוענק על ההשקעה היתרה של ישובים אלה בחינוך, ובביצוע תהליכים ייחודיים וחדשניים בתחום החינוך .
הפרס הוא הוקרה על איכות ומצוינות, לצידה של השקעה מיוחדת בקידום מערכת החינוך  הפורמאלי והבלתי פורמאלי. במסגרת הזכייה בפרס, הוענק לכל אחת מהרשויות פרס כספי בסך 100 אלף שקלים, אשר יושקעו בפרויקט חינוכי ברשות.

ראש העיר דוד אבן צור, אמר כי זהו אחד הימים המרגשים ביותר בחייו. "זו הוכחה נוספת לכך שהצלחה חינוכית אינה תלויה בתקציבים אלא במסירות ובנחישות ללמוד, ללמד, לדעת ולהצליח.
רק מי שרואה את הברק בעיניים של צוותי החינוך אצלנו, את הניצוץ שהם מצליחים להדליק בעיני התלמידים ההורים והקהילה כולה, מבין עד כמה המערכת שלנו היא יוצאת דופן וייחודית. הפרס הזה הוא של העיר כולה ושל כל התושבים והוא הוכחה לכך שאין דבר בעולם שהוא בלתי אפשרי. אני מודה ומצדיע לכל העושים במלאכה ולכל השותפים שלנו – יישר כוח לכולם"

חברי ועדת הפרס סיירו במהלך השנה האחרונה במערכות חינוך ברחבי הארץ והתרשמו מהעשייה החינוכית ומהתרומה הערכית  של ראשי היישובים  ומנהיגותם החינוכית. הם התרשמו במיוחד מהעובדה שצוותי החינוך בעיר  פועלים מסביב לשעון לבניית תכניות חינוך חדשניות, בדגש על מעורבות אישית וחברתית לאורו של חזון  החינוך היישובי. 

קריית ים זכתה להמלצה חמה מצד מנהל המחוז במשרד החינוך ד"ר  סער הראל אשר אמר בעקבות הזכייה כי זוהי זכות גדולה למחוז חיפה שרשות מתחומה זוכה להוקרה והערכה על ההצטיינות והעשייה החינוכית המוניציפאלית והמקצועית המתקיימת בה.
הוא ברך את  ראש העיר,  דוד אבן  צור ומנהלת אגף החינוך, גלית גרינברג  על הזכייה בפרס ועל הובלת תחום החינוך  בעיר בנחישות ובאמצעות תהליכים חינוכיים פורצי דרך.

שר החינוך, נפתלי בנט אמר בטקס ״כוחה של מערכת החינוך הוא בשטח, במגע מול התלמידים וההורים. כל הורה מרגיש הכי טוב את החינוך בישראל דרך הילד שלו, וזוכי פרס החינוך היישובי עשו עבודה יוצאת מן הכלל כל אחד ביישובו. אני מצדיע להם. הם השקיעו מאמץ רב ובעיקר המון אהבה בחינוך של המשפחות שאותן הם מנהיגים, וזה נפלא. הקניית חינוך טוב ואיכותי לילדי ישראל היא הדבר החשוב ביותר לעתידה של המדינה שלנו. הפרס מוענק על ההצטיינות, על המצוינות ועל הזכות להיות שותפים מלאים בחינוך דור העתיד. הרשויות הזוכות, המנהלים וצוותי ההוראה משמשים דוגמא ומופת לכולנו ולשאר הערים בישראל, ואני מודה להם על כך״.

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב אשר ערך בעצמו שורה של סיורים מקצועיים בקריית ים ציין כי החינוך לערכים, למנהיגות חברתית, לחדשנות וליזמות – הם מאבני היסוד של חינוך במאה ה-21.

צילום: היחידה לדוברות והסברה קרית ים

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.