יו״ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, היה הראשון לחתום בלשכתו על אמנת אומ״ץ למנהל תקין בנוכחות ד״ר שמעון זילברשלג יו"ר ועדת השלטון המקומי באומ"ץ

פוזיציה!
פוזיציה!
תנועת אומ״ץ קוראת לכל ראשי המפלגות לחתום על אמנת אומ״ץ 

למאבק בשחיתות השלטונית

 

 

תנועת אומ״ץ יצאה בקריאה לכל ראשי המפלגות המתמודדות בבחירות הקרבות לחתום על אמנת אומ״ץ למאבק בשחיתות השלטונית.

 

לקראת הבחירות לכנסת ה-21, תנועת אומ"ץ פונה לראשי המפלגות המתמודדות לחתום על אמנת אומ"ץ למאבק בשחיתות השלטונית והציבורית ומבקשת לשים את טובת הציבור לפני כל שיקול אחר ולנהוג בשקיפות וביושר לכשיבחרו.

מטרת האמנה לשמש דוגמא אישית ובכך להחזיר את אמון הציבור במערכת השלטונית והציבורית.

יו״ר מפלגת העבודה, אבי גבאי, היה הראשון לחתום בלשכתו על אמנת אומ״ץ למנהל תקין בנוכחות ד״ר שמעון זילברשלג יו"ר ועדת השלטון המקומי באומ"ץ.


בבחירות המוניציפאליות האחרונות פנתה אומ״ץ לכל המתמודדים לראשי רשויות וחברי מועצות ברחבי הארץ והזמינה אותם לחתום על אמנת אומ״ץ למנהל תקין בה הם מתחייבים לפעול על פי מנהל תקין ולמנוע שחיתויות ברשויות המקומיות. ההיענות הייתה עצומה וחלק ניכר מהמועמדים חתמו על אמנה חשובה זו.

 

הפעם פונה התנועה לכל ראשי המפלגות המתמודדות בבחירות הכלליות ומבקשת מהם לחתום על האמנה ולהתחייב לפעול בשקיפות וביושרה ציבורית.


תנועת אומ"ץ , אזרחים למען מנהל תקין וצדק חברתי ומשפטי, עומדת בראש המאבק בשחיתות השלטונית ופועלת למען הקניית ערכי המנהל התקין, טוהר המידות והדמוקרטיה.

כמו כן פועלת אומ"ץ למען צדק חברתי, משפטי חינוכי ורפואי.

 

מצורפות:

תמונה של מעמד החתימה. צלם יצחק אלרוב אמנת אומ"ץ


image1.jpeg

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.