הרוג בקריסת פיגום בחיפה

שלושה צוותים פעלו בזירת קריסת פיגום באתר בניה ברחוב פרץ מרקיש בשכונת נוה שאנן בחיפה. על פי הדיווח הראשוני במקום לפחות לכוד אחד.
מדובר במבנה בן כעשר קומות אשר הפיגום שהיה בניצב גלו קרס. ידוע בוודאות על פועל אחד שנלכד תחתיו, נעשים כעת נסיונות לברר אם ישנם עוד לכודים. על פי ההערכה הראשונית פעולות לפינוי הריסות הפיגום וחילוץ הלכוד יארכו זמן רב. במקום ארבעה צוותי לוחמי אש וכן רכב החילוץ היעודי של תחנת חיפה.
מפקד האירוע רב רשף מרזוק חמוד מתאר: " מדובר במבנה מגורים העובר שיפוץ. הפיגום אשר הוצב בסמוך לו קרס לחלוטין וקבר תחתיו פועל, גבר כבשנות השלושים לחייו. הכבאים עמלים לחלצו מתחת לגל ההריסות, תוך פינוי כמויות גדולות של קרשים ומוטות ברזל."
ברגע זה הצליחו הכבאים לפתוח פתח בגל ההריסות ולהגיע את הפועל שנקבר תחתיהן. הפועל חולץ בידי הכבאים כשהוא ללא רוח חיים. נמשכות פעולות הסריקה והנסיונות להצליב מידע בכדי לוודא כי אין נעדרים נוספים.
לסיכום: בשעה 13:34 התקבלה הודעה בחדר המבצעים של תחנת הכבאות בחיפה על פיגום שקרס ברחוב פרץ מרקיש בשכונת נוה שאנן בחיפה. חמישה צוותי כיבוי בראשות מפקד המשמרת רב רשף מרזוק חמוד פעלו במקום לחילוץ גופתו של פועל בשנות השלושים לחייו אשר היה קבור תחת מערום קרשי הבניה ומוטות הברזל. הכבאים פינו את ההריסות באופן ידני ומשהצליחו ליצור קשר עין עם הפועל עשו שימוש בערכת כלי חיתוך ופישוק הידראוליים על מנת לאפשר את חילוץ הגופה.
מפקד תחנת חיפה טפסר משנה חזי לוי אשר הגיע לזירה מסר כי לאחר הצלבות מידע ותשאול הקבלן המבצע לא אמורים להמצא לכודים נוספים, אך למען הסר ספק כלב גישוש הוזמן לזירה, במקביל להמשך פינוי הריסות הפיגום.
צילום: כבאות מחוז חוף

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.