הפועל חולון הקבוצה יצאה הבוקר לבולגריה, למשחק הגומלין מול בי.סי בלקן במסגרת שמינית גמר היורופ קאפ

פוזיציה!
פוזיציה!

הפועל חולון : הקבוצה יצאה הבוקר לבולגריה, למשחק הגומלין מול בי.סי בלקן במסגרת שמינית גמר היורופ קאפ. מאמן הקבוצה, דן שמיר, התייחס למשחק מחר: ״אחרי שהיינו בפיגור 38 דקות במשחק הראשון ברור לנו שיהיה קשה מאד מחר. בלקן קלעו באחוזים גבוהים, והיו מוכנים אלינו ברמה גבוהה. נתכונן היטב היום ומחר, כדי לעמוד במטרה ולהתקדם לשלב הבא". קפטן הקבוצה, שלומי הרוש: ״מצפה לנו משחק חוץ קשה מאוד נגד קבוצה שראינו בשבוע שעבר כמה היא קשוחה ומוכשרת, נצטרך להיות אגרסיביים ומדויקים כדי לנצח את המשחק".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.