הישג נוסף למשרד אבי גולדהמר ושות'

עו"ד אבי גולדהמר, הכהן הגדול של הרשויות המקומיות. צילום יח"צ

משרד עו"ד גולדהמר נכלל בדירוג היוקרתי BDICODE

המשרד המוביל זכה לציון גבוה בקטגוריות תכנון ובנייה ומשפט מנהלי הדירוג מבוסס על מתודולוגיה חדשנית, ומהווה אינדיקציה מקובלת להערכת איכות השירות של משרדי עורכי דין עו"ד אבי גולדהמר, מייסד המשרד: "החתירה למצוינות מוכיחה את עצמה שנה אחר שנה"

קופאס בי.די.אי הינה חברה ותיקה ומוערכת בתחום המידע העסקי. בפרט עורכת החברה דירוגים של הפירמות המובילות במגוון רחב של ענפים ובהם משרדי עורכי דין. המשרדים אשר נכללים בדירוג BDICODE הם אלה שזכו לציונים גבוהים במדדים איכותיים וכמותיים גם יחד.

משרד עו"ד אבי גולדהמר ושות' פועל מאז שנת 1979 בתחומי המקרקעין, המשפט המנהלי, הרשלנות הרפואית, דיני חברות, דיני עבודה ועוד. הכניסה לדירוג היוקרתי BDICODE בשתי קטגוריות – גם משפט מנהלי (הליכים שבהם מעורבות רשויות, בין אם כתובעות ובין אם כנתבעות) וגם תכנון ובנייה – היא הוכחה נוספת לטיב השירות שמוענק ללקוחות המשרד.

מייסד הפירמה הוא עו"ד אבי גולדהמר, ולצידו פועל צוות של עוד 10 עורכות ועורכי דין בקיאים ומנוסים. כדאי לדעת כי המשרד מופיע גם בדירוג נחשב אחר, זה של חברת המחקר דן אנד ברדסטריט – בקטגוריות משפט מנהלי, תכנון ובנייה ורשויות מקומיות (שבה משרד עו"ד גולדהמר הגיע ב-2021 למקום הראשון).

כחלק מהתאגיד הבינלאומי Coface, פיתחה קופאס בי.די.אי (שבעבר נקראה ביזנס דאטה ישראל, ובראשי תיבות BDI) מתודולוגיה חדשנית שמבטיחה דירוגים מדויקים. בין השאר בוחנים אנשי המקצוע של החברה את שיעור הצמיחה לאורך השנים, את החדשנות, מוסר התשלומים, המעורבות החברתית, סביבת העבודה ואיכות הניהול.

עו"ד אבי גולדהמר הביע סיפוק רב מהבחירה של CofaceBDI לכלול את המשרד שהוא הקים ומוביל בדירוג: "המחויבות שלנו למצוינות מוכיחה את עצמה". יחד עם זאת הוא ציין כי הגמול האמיתי הוא הפידבקים מהלקוחות: "מבחינתנו הדירוג המשמעותי ביותר הוא מידת שביעות הרצון של כל לקוח וכל לקוחה".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.