דרמה: אישה נבגדת מאיימת לספר מה קורה בימי הגיבוש של החברה שעובד בעלה

משפחת סולן. צילום אולגה סולן

עכשיו היא מבקשת מהאישה שהיתה עם בעלה להעיד לטובתה. "אחרת אני 'אפתח' הכל עלייך ועל שאר העובדים"

בחברה גדולה מאד בארץ, אחת הוותיקות והגדולות בישראל, נהוג היה לצאת עד לקורונה לסופי שבוע אורכים בחו"ל, למטרות "גיבוש" ללא בני זוג. באירועים האלה נהגו להגיע כמעט כל העובדים מאחר והיה מדובר במתנה מלאה של המעביד.

לפני כחודשיים הוחלט באותה חברה גדולה, לחדש את הנסיעות ואף צוין בחוזר לעובדים כי "נחזור לגוון כמו בעבר ואם הכל יתאפשר, הפעם אנחנו יוצאים לארבעה ימים לפראג".

עובדת החברה הודיעה לבעלה על כוונתה לצאת גם הפעם לגיבוש. במהלך שיחה שגרתית שקיימה עם בעלה על הנושא הוא שכנע אותה לספר לו מה קורה באירועים האלה והאישה סיפרה כי לא מעט מעובדי החברה שמגיעים לסופי שבוע או לנסיעות לחו"ל, "חוגגים בנסיעות האלה שקשה להאמין". ואז הודתה בפניו שגם היא "חטאה" באירוע לפני שנתיים ונסחפה, "אבל זה היה חד פעמי", הבטיחה לבעלה. הבעל שרתח מזעם הלך עם המידע הזה לאשתו של הגבר שאיתו בגדה אשתו וסיפר לה. "בעלך ואשתי היו יחד באותה מיטה באחד הגיבושים לפני שנתיים".

בני הזוג חזרו בינתיים להיות יחד, אבל האישה שקיבלה את המידע על בעלה אינה מרפה. זו מבקשת באמצעות עורכת הדין שרין סולן כתובה ומסרבת לסלוח לבעלה. יותר מזה היא מבקשת מהאישה שהיתה עם בעלה להעיד לטובתה. "אחרת אני אפתח הכל עליך ועל שאר העובדים".

עו"ד סולן טוענת כי החשש הגדול כרגע שאם האישה הנבגדת שחקרה את הנושא ויש בידה ראיות תחליט להציף אותן, לא מעט מעובדי אותה חברה עלולים להסתבך בתחום האישי. כרגע עו"ד סולן המליצה לבעל שחשף את סיפור הבגידה לשכנע את אשתו להעיד תחת הסכם סודיות. "ניתן לאישה הזדמנות חודש ימים. במקרה והיא תסרב הלקוחה שלי תאלץ לחשוף שורה של אירועים שקרו בנסיעות האלה בבית המשפט. זה חומר שלא ינעם לחלק גדול מהעובדים והעובדות וגם לחלק מהמנהלים שהיו בימי הגיבוש האלה לאורך השנים", הבהירה עו"ד סולן.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.