לידה בדרך לבית החולים

לידה בדרך לבית החולים - צילום דוברות מדא

כמה שבועות אחרי שצוותי מד"א יילדו את מורן כהן ברכבה הפרטי, כשהייתה בדרך לבית החולים, סמוך לקריית אתא, היא ביקשה להיפגש איתם והודתה להם באופן אישי על הטיפול המקצועי והמסור

זה היה בחודש שעבר, כשמורן כהן (36) הייתה בביתה בקרית אתא כשהחלה להרגיש צירי לידה. היא התקשרה לבעלה שלומי שהיה בעבודה וקראה לו לחזור הביתה. הוא הגיע תוך כחצי שעה, אז כבר הצירים היו חזקים ובתכיפות גבוהה, והם נסעו מיד לכיוון בית החולים. במהלך הנסיעה מורן הבינה שהיא עומדת ללדת בכל רגע, שלומי התקשר להזעיק את מד"א ועצר את הרכב בצד הדרך.

הכל קרה מהר מאוד, ובמהלך הדקות הבודדות עד להגעת צוותי מד"א למקום הלידה התקדמה במהירות. חובש בכיר במד"א מוחמד חוסיין הגיע למקום שניות לפני שהתינוקת החלה לצאת, ולאחר מספר דקות הגיעו גם הפראמדיקים של מד"א אלכס קצ'נובסקי וחסן חטיב.

הם יילדו את מורן ברכב הפרטי, שכן לא ניתן היה בשלב מתקדם כל כך של הלידה להעבירה לאמבולנס, ותוך זמן קצר נולדה תינוקת בריאה ובמצב טוב. לאחר בדיקות רפואיות שביצע צוות מד"א, מורן פונתה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים יחד עם התינוקת.

"זו הייתה חוויה לגמרי לא צפויה", סיפרה מורן, "לא תכננתי ללדת באוטו עם צוותים של מד"א סביבי, אבל בנסיבות המורכבות, הכל היה בסדר. ההדרכה הטלפונית שקיבלנו ממוקד 101 של מד"א הייתה מאוד מקצועית ומרגיעה, והצוותים הגיעו במהירות וטיפלו בי ובתינוקת במסירות רבה. לכן, היה לי חשוב להיפגש איתם ולהודות להם באופן אישי, כשאני כבר רגועה, שלווה ושמחה".

חובש בכיר במד"א מוחמד חוסיין, סיפר: "במגן דוד אדום אנחנו מטפלים בכל יום בחולים ופצועים, חלקם במצבים מאוד לא פשוטים. אני עובד במד"א מזה מספר שנים כנהג אמבולנס ורוכב ביחידת האופנועים, ומקרי לידה כמו זה של מורן והתינוקת החמודה הם המרגשים והמשמחים ביותר. לפגוש את שתיהן כמה שבועות אחר כך, ולקבל את התודה וההערכה של מורן ובעלה, זה לא מובן מאליו וממש מחמם את הלב".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.