פרופ' איתמר גרוטו בבית האבות הספרדי בחיפה: מביע הערכה על הטיפול המסור בדיירים

בצילום : פרופ' גרוטו (שני משמאל) עם חלק מחברי ההנהלה

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות ביקר בבית האבות ושמע מצוות המנהלים הבכיר על הטיפול והנהלים שמיושמים במקום

המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו ,הגיע היום (13.4) אחר הצהרים עם צוות מלווים לסיור ב"בית אברהם", בית האבות של העדה היהודית הספרדית בחיפה ואחד מבתי האבות הגדולים והמתקדמים בישראל.

לאחר ביקור בבית האבות ושמיעת הסברים על התנהלות המקום, נפגש פרופ' גרוטו עם הנהלת בית האבות: המנכ"ל ירון רז, הסמנכ"ל עדי מתיתיהו,  המנהל הרפואי ד"ר קוליסניקוב וסגניתו ד"ר ורחוביסקי, מנהלת השירות הסוציאלי בלה אדלשטיין, מנהלת הסיעוד טניה אלשטיין וסגניתה ראדה אבו אל היג'א .מנהל התפעול יגאל אלון, מנהלת משאבי אנוש אנט ואן דר לינדן. מנהלת קשרי לקוחות אילנית פולק  והחשבת עליזה.

פרופ' גרוטו ציין כי  משרד הבריאות מייחס חשיבות רבה לסוגיית בתי האבות. וכי נושא הבדיקות בבתי האבות עולה לדיון פעם נוספת. במקביל  המשרד עוקב אחר התנהלות בתי האבות , שומע ומודע לקשיים הקיימים  ובוחן  אפשרויות לפתור אותם בזמן הקרוב.

חברי ההנהלה הציגו לפרופ' גרוטו שאלות הנוגעות להתמודדות עם משבר הקורונה. והצדדים דנו בנושאים כמו : בדיקות קורונה, ציוד מיגון, בידוד בעת הצורך ועוד. מנכ"ל בית האבות ירון רז הודה לפרום' גרוטו "ביקורך כאן חשוב מאוד. זו הזדמנות עבורנו לשאול את השאלות ולנסות להבין כיצד עלינו להתמודד עם מה שעוד צפוי לנו בעתיד"

בהנהלה ציינו כי למרות גודלו של בית האבות ומורכבות הדיירים שבתוכו הם מצליחים תוך שמירה קפדנית על הוראות משרד הבריאות לשמור על דיירי הבית והצוות המקצועי  ללא מקרי קורונה . למרות זאת, ההנהלה אינה נכנסת לשאננות ונערכת לכל תרחיש אפשרי.

פרופ' גרוטו וצוותו הודו לעובדים ולהנהלת בית האבות על טיפולם המסור בדיירים ושמירה על ההוראות וחיזקו את ידיהם על עבודתם המסורה ושמירה על הקשישים המוגדרים כאוכלוסייה בסיכון גבוה.

 בצילום : פרופ' גרוטו (שני משמאל) עם חלק מחברי ההנהלה. יש אישור לפרסום הצילום ללא זכויות יוצרים וללא קרדיט

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.