עיריית חיפה הגישה הבוקר את הצעתה למכרז של משרד התרבות והספורט ותתחרה על 11.7 מיליון ש"ח במימון ממשלתי להקמת תיאטרון ערבי מקצועי עצמאי ויוצר.

עיריית חיפה

עיריית חיפה הגישה היום את הצעתה למשרד התרבות והספורט להקמת תיאטרון רפרטוארי יוצר בשפה הערבית, בשותפות עם העמותה הערבית החיפאית לחינוך ספרותי – "סרד". העמותה זכתה בקול קורא אותו פירסמה עיריית חיפה למטרה זו.
משרד התרבות והספורט מקצה לטובת המכרז סכום של עד 3.7 מיליון ש״ח בשנה הראשונה, ובכל שנה עוקבת במשך 4 שנים נוספות עד 2 מש״ח מידי שנה.
בשנת הפעילות הראשונה התיאטרון יקיים לפחות שתי הפקות והחל משנת הפעילות השנייה לפחות ארבע הפקות.

התיאטרון ייתן מענה לכלל האוכלוסיה הערבית בחיפה ויפעל גם במישור הארצי, בהתאם לתוכנית אמנתית עשירה ומגוונת אותה הגישה העמותה אשר תוביל את התיאטרון.

עינת קליש רותם- ראש עיריית חיפה: ״העיר חיפה היא מטרופולין הצפון, וככזו, אשאף שתתחזק ותהפוך לבירת התרבות והאמנות כחלק מהחזון אותו אני מובילה לעשיה וחיזוק הסצנה האמנותית המקומית, ומשיכת אוהבי תרבות באשר הם לעיר.
אני מודה לעמותות שניגשו לקול הקורא של העירייה ומברכת את העמותה שנבחרה. כולי תקווה שבקרוב נזכה ליהנות מתיאטרון ערבי אותנטי ויוצר, אשר יתן במה לתרבות ערבית מקורית ויחזק את החיים המשותפים בעיר חיפה״.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.