אלה הגיבורים שלנו: רמב"ם מציג תערוכה שעוסקת בשנת הקורונה דרך העיניים של האחיות והאחים

אלה הגיבורים שלנו: רמב"ם מציג תערוכה שעוסקת בשנת הקורונה דרך העיניים של האחיות והאחים

אירועי שבוע האחות הבינלאומי 2021 נפתחו היום (יום א', ה-9.5.21) ברמב"ם, עם הצגתה של תערוכה מרתקת החושפת את שנת הקורונה דרך עיניהם של אחיות ואחים במערך הסיעוד של בית החולים. העבודות המוצגות בתערוכה הן מגוונות וכוללות צילום, איור, סריגה, קולאז'ים ועוד, ועוסקות בנושא הגבורה בעבודת הסיעוד בשנה המאתגרת ביותר שידעה מערכת הבריאות הישראלית, כאשר היוצרים והיוצרות הם אלו שעמדו בחזית הטיפול בחולי הקורונה.

"השנה שעברה הוכרזה כשנת האחים והאחיות, לציון 200 שנה להולדת פלורנס נייטינגל", מזכירה גילה היימס, מנהלת הסיעוד ברמב"ם, "באופן אירוני ולא פשוט, זו היתה שנה שבה הוכח מעל לכל ספק עד כמה העבודה שלנו חשובה וחיונית למערכת הבריאות ולרווחת המטופלים. צוותי הסיעוד שלנו עמדו, כתף אל כתף, עם צוותי הרפואה וצוותים חיוניים נוספים ברמב"ם ויחד נלחמו על בריאותם וחייהם של מאות מטופלים, בזמן שהם עצמם מסכנים את בריאותם מול נגיף לא מוכר. היום, שנה אחרי, אי אפשר שלא להסתכל אחורה בהערכה גדולה אל כל אחד ואחת מהגיבורים שלנו".

את פתיחת התערוכה, הממוקמת בבניין האבן שבחזית רמב"ם, כיבדו בנוכחותם מנהל רמב"ם – דר' מיקי הלברטל, סגניו, גילה היימס – מנהלת הסיעוד של ביה"ח, נציגות הנהלת הסיעוד ברמב"ם, ומשתתפים רבים מבין עובדי ביה"ח.

כאמור, חנוכת התערוכה הינה רק יריית הפתיחה לאירועי שבוע האחות הבינלאומי שהחל היום והם צפויים להתפרש על פני הימים הקרובים. בין האירועים המתוכננים לשבוע זה, ניתן למנות: הרצאות שונות לצוותי הסיעוד שיתקיימו על גג ביה"ח "רות" לילדים, פעילות מפנקת לאחים והאחיות, ארוחות מיוחדות שיגיעו למחלקות השונות, פעילות רחבה ברשתות החברתיות של רמב"ם ועוד ועוד.

האחים – גיבורים, האחיות – גיבורות. כך נראית פתיחת התערוכה החדשה ברמב"ם:

בתמונה: דר' מיקי הלברטל, גילה היימס ונציגי הנהלת הסיעוד בפתיחת התערוכה.

בתמונה: מתוך התערוכה שנפתחה היום ברמב"ם לציון שבוע האחות הבינלאומי.

צילום וידאו וסטילס: הקריה הרפואית רמב"ם

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.