תצלום של תלמידים מבי"ס גולדה בנהריה יוצג בתחנת החלל הבינלאומית

הצילום שיוצג בחלל: באדיבות בית ספר הרעות ע״ש גולדה מאיר נהריה

בשישי האחרון התרגשה מדינת ישראל מהמראתו לחלל של האסטרונאוט השני של מדינת ישראל, איתן סטיבה, שצירף לציוד שלקח עימו לטיסה תצלום של בי"ס גולדה מאיר בנהריה שזכה בתחרות ארצית בו השתתפו 60 בתי ספר מכל רחבי הארץ

הישג ארצי מרגש לבית הספר היסודי רעות ע"ש גולדה מאיר בנהריה. האסטרונאוט הישראלי השני, איתן סטיבה, שהמריא בסוף השבוע למשימת 'רקיע' של החללית 'דרגון' בתחנת החלל הבינלאומית, לקח איתו לחלל תצלום של בית הספר, שזכה במקום הראשון בפרויקט משותף עם בי"ס אלעין משפרעם בתחרות צילום ארצית: ׳לעוף על כדור הארץ׳ בה השתתפו כ-60 בתי ספר מכל רחבי הארץ.

השיפוט בתחרות נערך על ידי צוות שופטים מהמטה לחינוך אזרחי וחיים משותפים ומקרן רמון. הצילום הינו חלק מתוכנית התקשורת הנלמדת מזה 9 שנים בבית הספר ומהווה חלק מתוכנית הלימודים הייחודית של בית הספר. המסר של התמונה הוא החיבור לנושא הקיימות ושמירה על איכות הסביבה והוא צולם על רקע חוף ימה המיוחד של העיר נהריה.

מנהלת בית הספר, איריס מלכה אללוף: "זהו הישג מרגש, מיד כששמעתי על התחרות הארצית שיתפתי את הצוות שלי בבית הספר ברעיון להשתתף בו ואני שמחה שהצוות לקח את היוזמה והפך חלום למציאות. זהו רגע של נחת עבורי כמנהלת, לאפשר לכל אחת ואחד מהצוות החינוכי והתלמידים לחלום בגדול ולהצליח ביחד. תודה לסגניות שלי: אבישג חג׳ג׳ ומירית קלטר, לרכזת התקשורת בבית הספר, טל שמחון-דנין שהובילה וריכזה את הפרויקט , צוות המדעים: מירי פינקלשטיין ושושי חן על החיבור לנושא הקיימות ואיכות הסביבה, לאבתיסאם מועלם, האחראית על נושא הקשר עם בי"ס אלעין בשפרעם ולתלמידות ולתלמידים המקסימים שלנו, גאה בכם".

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.