כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את מרתון טבריה

כוחות מד"א ערוכים לאבטח רפואית את מרתון טבריה

מרתון טבריה הבינלאומי, על מקציו השונים, יוזנק ביום שישי (10.12) בשעות הבוקר המוקדמות מחוף גיא בטבריה. אלפי הרצים שיאובטחו רפואית על ידי כוחות גדולים של מד"א צפויים להתחרות במקצים השונים, בהם מרתון שלם (42.2 ק"מ) וחצי מרתון (21.1 ק"מ), מקצה 10 ק"מ ומקצה 5 ק"מ.
 
בשטח האירוע ולכל אורך המסלולים, ייפרשו כוחות מד"א באמצעות ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים, אופנועי מד"א ורכבי שטח מיוחדים שינועו עם ציוד רפואי על המסלולים עצמם לצד הרצים. חוליות מגישי עזרה ראשונה, יסתובבו רגלית לאורך המסלול על מנת להגיש מענה רפואי לכל צורך. לאורך המסלול ובנקודת הסיום יוקמו אוהלי מיון מרתוני עם מיטות-טיפול-נמרץ שיאויש ע"י חובשים ופאראמדיקים של מד"א ובהם יוצב ציוד רפואי מתקדם הכולל גם ברכות מים עם קרח שמטרתם לקרר במהירות נפגעים ממכות חום קשות,  בנוסף יוקם בנקודת הסיום אוהל לטיפול בנפגעים קלים.
 
מנהל מרחב ירדן במד"א, אורן אביטן: "הכוחות ערוכים להעניק מענה רפואי מידי ולטפל בכל תרחיש. על מנת לשמור על בריאות משתתפי המרתון אני מבקש מהרצים להישמע להוראות המארגנים, לעשות את כל ההכנות הבריאותיות הנדרשות מראש, ובמידה ואינם חשים בטוב להאט את ריצתם או לעצור בצד המסלול ולהזעיק באופן מידי את כוחות מד"א הפרוסים בשטח או בקו החירום 101 או באמצעות יישומון אפליקציית 'מד"א שלי' "
 
מנכ"ל מד"א, אלי בין: "מרתון טבריה הבינלאומי הוא אירוע ספורטיבי מהנה וכבכל שנה ההערכות הנכונה הכוללת צוותי רפואה רבים ושימוש בכלי רכב ייעודיים של מד"א מאפשרת במידת הצורך להעניק טיפול רפואי יעיל ומהיר. אני פונה למשתתפי המרתון להקפיד על הנחיות הרפואיות והבטיחותיות על מנת שהאירוע יסתיים ללא פציעות ומאחל למשתתפים הנאה מלאה ובטוחה."

צילום: דוברות מד"א

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.