תנועת אומ״ץ בפנייה בהולה לנתניהו וגנץ: ״אתם מתעלמים באופן ציני מחומרת המשבר הכלכלי ומיליון המובטלים, תוך כוונה להקים ממשלה עם 34 שרים״

צילום אתר פוזיציה

תנועת אומ״ץ פנתה השבוע, אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו״ר חוסן לישראל בני גנץ, שר האוצר, משה כחלון וליועץ המשפטי לממשלה, ד״ר אביחי מנדלבליט בדרישה למזער מידית את נזקיה הכלכליים של ממשלה בת 34 שרים, אם תקום ולקבוע כי משכורתו של שר, סגן שר ומנכ"ל תעמוד על 50% משכרם, וזאת לאור עובדת פליטתם של כמיליון עובדים משוק העבודה שנותרו ללא עבודה ופרנסה.

בפנייה מסבירים יו״ר התנועה, פליצ׳ה פלד ועו״ד יצחק מינא, יו״ר המועצה הציבורית שליד אומ״ץ, כי ממשלת חירום זו אשר תקום על רקע מצב החירום, תהיה ממשלה פריטטית שבה למפלגת חוסן לישראל ולבלוק הימין יהיו אותם מספר שרים.

פליצ'ה פנחס פלד יו"ר תנועת אומ"ץ צילום ארכיון אומ"ץ

ראשי התנועה אמרו הבוקר: ״שני הצדדים מתעלמים מחומרת המשבר הכלכלי תוך שהם מסכימים על מינוי 36 שרים, דבר שהוא בלתי יאמן!״

להבנתה של תנועת אומ״ץ, העלות הכספית של כל שר הכוללת מנגנון מנופח של שר, סגן שר, מנכ"ל, סמנכ"ל, נהגים, יועצי שרים, עוזרים למיניהם, לשכה כולל כלי רכב מגיעה לעלות כוללת של מעל רבע מיליארד שקל בשנה לכלל השרים, זאת בשעה שהמדינה קורסת תחת נטל המשבר החדש והחובות שנצברו לאור שלושה סבבי בחירות.

עקב נתונים אלה מבקשים יו״ר אומ״ץ ועו״ד יצחק מינא לקצץ 50% משכר השרים וזאת לאור המצב החמור במשק של קרוב למיליון מובטלים!

בכירי אומ״ץ מדגישים: ״כדאי שאותם שרים יישירו מבטם אל אותם מובטלים ויאמרו להם: אנו לא מוותרים על שקל משכרינו כאשר אתם ללא פרנסה, מעולם לא הייתה במדינת ישראל ממשלה בגודל כזה שבהקמתה ניכר הזלזול הזועק וחוסר ההתחשבות בתושבי המדינה הנושאים בנטל העלויות בתקופה קשה זו״.
עוד מוסיפים באומ״ץ כי בימים שבהם קורסים העובדים העצמאיים כמו גם חברות ועסקים הקרובים לסף פשיטת רגל, הרי הקמת ממשלה כזו הינה סטירת לחי והתעלמות מכאבם ומצבם.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.