תוכי המריבה, עכשיו בית המשפט מתערב

צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת
צילום יח"צ. משפחת סולן המפוארת

בית המשפט מינה מומחה שיסייע לבני זוג להגיע לפתרון המחלוקת סביב מי ישלוט בתוכי

בית המשפט למשפחה נאלץ לעסוק בחודשים האחרונים בוויכוח נוקב בין בני זוג על סוגיות שונות, אבל אחת המרכזיות היתה מי יחזיק בתוכי המיוחד של בני הזוג. כזכור כל אחד טען לבעלות על התוכי המדבר שהכינוי שלו הוא "יענקלה".

האב ביקש את התוכי לידיו בנימוק כי הוא קשור לתוכי "קשר רגשי מיוחד", כך נטען בתחילת הדיונים. האישה טענה כי התוכי שייך לה והיא לא רוצה לתת אותו לבן זוגה. באמצעות עורכת הדין שרין סולן טען הבעל כי לאחר שהורחק מהבית בטענות שווא, לא ראה את התוכי והדגיש: "אני ממש מתגעגע אליו".

לאחרונה הגיעו הצדדים לסיכום, בהחלטה שקיבלה תוקף של פסק דין, להתגרש לאלתר. האישה אפילו ויתרה על הכתובה. הם חילקו את הנכסים שלהם, דירות רכבים ועוד. הם גם סיכמו כי יפעלו יחד לטובת בנם הקטין ויתייעצו במומחים. אבל דבר אחד לא סוכם המחלוקות סביב "יענקלה".

עו"ד סולן הדגישה כי המחלוקת הזו מקורה בצורך של הבעל בתוכי, לא רק לטובתו אלא בעיקר לטובת בנו הקטין שנקשר אליו והוא משמש כעוגן עבורו לאחר המשבר שחווה כתוצאה מהפרידה של הוריו. "יש בבקשה של הבעל לא מעט טעם במיוחד שמעורב בסיפור היוצא דופן הזה בנו שיש להתחשב ברגשותיו ולכן על בית המשפט לקחת זאת בחשבון", נטען על ידי עו"ד סולן

כאמור את כל המחלוקות פתר השבוע בית המשפט ואלה קיבלו ביטוי בפסק הדין, אבל בסוגיית התוכי, העימות רק החריף. השבוע מינה בית המשפט מומחה ב"נושאים האלה". ובית המשפט קבע. "עניין התוכי ידון בפגישות עם המומחה אשר יסייע לצדדים להגיע להסכמות". עוד הדגיש בית המשפט כי מעבר לסוגיית התוכי אין לצדדים כל טענה זה כלפי זה.

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.