שר הביטחון גנץ בתדרוך: "אדאג שבהסכם עם האמירויות נשמרת העליונות הביטחונית של ישראל"

צילום סטילס: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

הסכם עם איחוד האמירויות – "ההסכם חשוב ובעל פוטנציאל להתפתחות אזורית רצויה ואסטרטגית. חוסנה ועתידה של מדינת ישראל תלויים באופן הדוק בשני מאמצים, מאמץ החתירה לשלום והקפדה ללא כל פשרה על העליונות הביטחונית של מדינת ישראל בכל מקום במזרח התיכון."

– "נקיים שיח עם מקבילנו מאיחוד האמירויות ועם האמריקאים ונוודא שהאינטרסים הביטחוניים שלנו מתקיימים. כל עוד אני שר הביטחון, לא יזוז פה דבר ללא תיאום ובצורה ביטחונית אחראית."

המצב הבטחוני: – "אנחנו נמצאים בדריכות ובמוכנות בכל הזירות בצפון, במרכז ובדרום. חמאס משחק איתנו באש, אני אדאג שהאש תופנה אליו והמשוואה הזו תשתנה לאלתר."

– בזירה הצפונית: "אנחנו דרוכים ומוכנים, אם מישהו יפגע במי מחיילי צה"ל – זה מאוד יכאב לצד השני. לבנון עברה חוויה קשה מאוד בנמל בביירות', ולצערי היא עשויה לעבור חוויות נוספות כאלו במקומות אחרים בשל הפעילות של חיזבאללה."

פוליטי: – "נכנסתי לממשלת האחדות הזאת תחת ההסכם, לא בשביל לדאוג לנתניהו אלא בשביל לשרת את מדינת ישראל. אני מתכוון לעשות את זה למרות כל הטריקים והשטיקים.  אותי מעניינת קודם כל מדינת ישראל."

– "ההסכם הקואליציוני שלנו הוא לא רק בין הליכוד, כחול לבן והשותפות האחרות שערבות לו. הוא גם הסכם שעשינו עבור החברה הישראלית בתקופה הכי קשה שלה."

– "מי שרוצה להעמיד את האינטרסים שלו מול האינטרסים של המדינה, ולגרור את המדינה הזאת לבחירות שרק לפני 3 חודשים עשינו הכל כדי שלא יקרו, עושה מעשה חמור והחברה הישראלית לא תסלח לו. אני מבטיח שהאדם הזה לא יהיה אני."

לינק וידאו: http://gpo.gostreaming.tv:8080/?r=2774&k=d8c062d738

צילום וידאו: מוטי כליף / לע"מ

צילום סטילס: אריאל חרמוני / משרד הביטחון

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.