שרת הקליטה תמנו – שטה הנחתה הבוקר את צוות משרדה לשכפל את מודל "הכל בו" של ראש עיריית נוף הגליל לרשויות הקולטות עולים מאוקראינה.

שרת העלייה והקליטה, פנינה תמנו -שטה, ביקרה הבוקר במתחם "הכל בו" שפתח ראש עיריית נוף הגליל, רונן פלוט, בחניון בניין העירייה, לטובת העולים מאוקראינה. "הכל בו" מרכז על מדפים ומחלקות שונות את כל המצרכים החיוניים הנדרשים לעולים בתקופת שהייתם הראשונה בארץ : שמיכות, בגדים, מוצרי טואלטיקה והיגיינה, נעליים, שימורים, מוצרי מזון לתינוקות ואפילו צעצועים וציוד לבית הספר. כל הציוד מסודר במחלקות לפי תחומי הצריכה והעולים מגיעים ומעמיסים לתוך עגלת סופר את כל מה שהם צריכים. "בכל בו שלנו יש הכל חוץ מקופה ועמדת תשלום" אמר ראש העיר פלוט, יוזם הרעיון והוסיף כי כמעט כל המוצרים בכל בו חדשים או במצב טוב לשימוש. שרת הקליטה תמנו – שטה הגיעה הבוקר לראות מקרוב את 'הכל בו 'בפעולה ולא הפסיקה להתפעל : " האנגר שלם הוסב לטובת העולים החדשים ובו מחלקים חינם אין כסף את כל מה שהם צריכים תחת קורת גג אחת. אני פשוט גאה בך רונן על הדרך שאתה עושה בשביל לקבל את העולים והלוואי ויהיו עוד רבים כמוך"
ראש העיר פלוט הודה לשרה על המילים החמות ואמר כי לא קל להיות שרת הקליטה בעת הזו
: " למרבה המזל יש לנו שרת קליטה שמכירה בעצמה את חוויית הקליטה, מחוברת בכל נימי נפשה לתחום עיסוקה ובאחריות אישית עצומה עודה ימים ולילות למען הצלחת המבצע ההיסטורי בקליטת עולי המלחמה באוקראינה

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.