ראש הממשלה מנהל את משבר הקורונה ביד רמה, בנו יאיר מסייע לניצולי שואה בעמותת יד עזר לחבר

יאיר נתניהו ושמעון סבג בחלוקת מזון לניצולי שואה. צילומים: יובל הנדלר

שמעון סבג מנכ"ל העמותה: "הנוכחות של יאיר הרצון הנתינה ברצון לסייע לקשישים וניצולי שואה מבחור כל כך צעיר, מעוררים התפעלות וההערכה רבה. כל הכבוד לו".

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה, סייע לעמותת "יד עזר לחבר" לחלק חבילות מזון לחג הפסח לניצולי שואה, קשישים ומעוטי יכולת. נתניהו ג'וניור עשה זאת גם בחיפה וגם בירושלים בחסות עמותת יד עזר לחבר. "הנוכחות של יאיר חשובה לכולם. הוא ריגש את ניצולי השואה והוא היה מאד אדיב ורגיש", אמר סבג.

נתניהו ג'וניור וסבג. צילום יובל הנדלר

עמותת יד עזר לחבר חילקה במהלך החודש האחרון מאז פרץ משבר הקורונה קרוב ל-10,000 חבילות מזון. בשבוע האחרון בלבד חולקו 4000 חבילות. "זה הזמן להודות מקרב לב לכל מאות המתנדבים המגיעים לסייע לניצולי שואה, קשישים ומשפחות מעוטי יכולת", אמר סבג שהוסיף: "אחד המתנדבים היקרים, הוא ידיד העמותה יאיר נתניהו, שסייע לנו רבות בחלוקת חבילות מזון לחג הפסח עד דלת ביתם של ניצולי השואה בחיפה ובירושלים. תרומתו ונדיבות ליבו האדירה נעשית כבר מספר שנים. נתניהו הבן ממשיך את פעילותה הענפה של רעיית ראש מהמשלה שרת נתניהו ואפילו של ראש הממשלה שיחד המשפחה כולה אימצה לליבה את עמותת  יד עזר לחבר".

נתניהו אירח את ניצולי השואה. צילום אתר פזיציה

עמותת יד עזר לחבר חרטה על דיגלה למצוא כל אדם רעב ולגרום לו לרגעי האושר לקראת החג, לא נשאיר אף אדם רעב אחד בחג הפסח, זהו הזמן וצו השעה"

סבג מתכוון לחלק היום, ועד כניסת החג עוד 1500 חבילות מזון ברחבי הארץ. באותה הזדמנות הוא קרוא לכל מי שיכול לעזור ולתרום, אפשר לעשות זאת בטלפון 8602*

לצפייה בסירטון מחלוקת חבילות המזון לחג הפסח, להלן: https://www.youtube.com/watch?v=3fiM0Ilalz8&t=3s

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram
Email

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.